انتشار ویدیوی گیم پلی افتتاحیه بازی Forspoken که نبردها و کات سین ها را نشان می دهد

همچنین در قسمت هایی از این ویدئو، روایت بازی را می بینیم که زمانی رخ می دهد که فری با کاف ملاقات می کند، با یک اژدهای بزرگ در نزدیکی آن روبرو می شود و حتی با طوفان بریک مواجه می شود. سرانجام توسط بومیان زندانی و محاکمه می شود. همانطور که می بینید، فری در ابتدای بازی دارای طلسم ها یا قدرت های جادویی محدودی است و نمی تواند در برابر حملات دشمن دفاع کند یا با حرکات پارکور جادویی خود به سرعت در سراسر دنیای بازی سفر کند.

استودیو Luminous Production پخش زنده ویژه ای را برای بازی جدید Forspoken آماده کرده است و از طریق آن بخش مهمی از گیم پلی اولیه بازی را به علاقه مندان نشان می دهد.در این ویدیو جزئیات زیادی از جمله مبارزات، سینماتیک و ماجراجویی های بازی را مشاهده می کنید. Frey شخصیت اصلی این بازی اکشن RPG برای PC و PS5 است. فری در ابتدای بازی به آتیا سفر می‌کند و در حین گذراندن بخش‌های آموزشی و ابتدایی بازی، اطلاعات بیشتری در مورد دنیای اطراف و قدرت‌هایش می‌آموزد.

ویدیوی کانال اسکوئر انیکس یوتیوب را تماشا کنید

بازی فراموش شده در تاریخ 24 ژانویه (4 بهان) این بازی برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. 24 ماه طول می کشد تا دوره انحصاری کنسول PS5 برای این بازی به پایان برسد و برای پلتفرم های دیگر منتشر شود. این بازی در زمان عرضه 87 گیگابایت فضای ذخیره سازی را اشغال کرده و دموی آن هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بخوانید  چگونه دکتر نسبت را به صورت رایگان در Honkai: Star Rail دریافت کنیم
در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

Forspoken که هفته آینده برای PS5 و PC عرضه می‌شود، گیم‌پلی اولیه‌ای را در جریان جدیدی از سازنده Luminous Productions به نمایش می‌گذارد.