انتشار فوری یکی از بازی های رویداد جدید ایکس باکس را فراموش کنید


شرکت مایکروسافت آب زلالی را روی دستان طرفدارانی که منتظر انتشار ناگهانی یکی از بازی ها در رویداد جدید ایکس باکس بودند، ریخت.

راه اندازی Hi-Fi Rush در طول رویداد Xbox Developer_Direct برای گیمرها بسیار هیجان انگیز بود. زیرا نه تنها محصول خوش ساختی بود، بلکه با انتشار بدون هیچ اطلاعی طرفداران را شگفت زده کرد. بسیاری از کاربران امیدوار بودند که ردموندیز نیز در رویداد امسال کاری مشابه انجام دهد، اما هیچ برنامه ای ندارند.

مایکروسافت در پست جدیدی در Xbox Wire اعلام کرد که رویداد Xbox Developer_Direct به صورت آنلاین برگزار می شود. این شرکت در پایان این پست تاکید کرده است که تمامی بازی‌های این رویداد «در آینده» منتشر خواهند شد و خبری از عرضه فوری آنها نیست. مایکروسافت نوشت: «تمام بازی‌های جدید رویداد Xbox در تاریخ دیگری منتشر خواهند شد و جزئیات بیشتر در این رویداد به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در حالی که ما شاهد عرضه غافلگیرکننده ای مشابه سال گذشته نخواهیم بود، به نظر می رسد که پنجمین بازی نامشخصی برای Developer Direct در دسترس است. اثری که توسط مایکروسافت تایید نشده است. تاکنون ایندیانا جونز، آووود، آرا: تاریخ ناگفته و Senua's Saga: Hellblade 2 برای این رویداد که ساعت 23:30 پنجشنبه 28 ژانویه به وقت ایران برگزار می شود، تایید شده اند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر رسمی World of Redfall