رویداد جدید Xbox یک سورپرایز ویژه خواهد داشت


Media Insider Gaming ادعا کرده است که طرفداران باید انتظار داشته باشند که یک بازی ناشناخته در رویداد جدید Xbox به نمایش درآید.

در جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که ظاهرا مایکروسافت برنامه های زیادی برای رویداد Xbox Developer_Direct پیش رو دارد. طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که Senua's Saga: Hellblade 2، Indiana Jones، Avowed و Ara: History Untold از MachineGames را در این رویداد ببینند.

با این حال، به نظر می رسد که Redmonds قصد دارد بازی دیگری را در رویداد Xbox Developer_Direct به نمایش بگذارد. همانطور که Media Insider Gaming ادعا می کند، مایکروسافت نیز در این رویداد یک بازی ناشناخته را به نمایش خواهد گذاشت. در حال حاضر، مشخص نیست که چه بازی دیگری را باید در رویداد بعدی ببینیم.

با توجه به اینکه Towerborne و Microsoft Flight Simulator 2024 در سال 2024 برای بازیکنان عرضه خواهند شد، این امکان وجود دارد که مایکروسافت قصد دارد یکی از آنها را به نمایش بگذارد. البته ارائه یک بازی معرفی نشده نیز دور از انتظار نیست. در اوایل این ماه، شایعاتی مبنی بر معرفی بازی بعدی استودیوی Double Fine در این رویداد به گوش رسید.

مایکروسافت اخیرا تایید کرده است که هیچ یک از بازی های رویداد Xbox Developer_Direct فوراً در دسترس طرفداران قرار نخواهد گرفت و برای تجربه آن ها باید مدتی صبر کنند. رویداد جدید ایکس باکس روز پنجشنبه 28 دسامبر ساعت 23:30 به وقت ایران برگزار می شود و جزئیات بیشتری در مورد بازی های ایکس باکس آینده ارائه می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فروش نسخه Game of the Year Edition بازی Far Cry 6 با قیمت ۱۲۰ دلار