امکان Season Pass و موارد همکاری در Avatar: Frontiers of Pandora

یک افشاگر معروف ادعا کرده است که Avatar: Frontiers of Pandora دارای یک سیزن پس، خریدهای درون برنامه ای و عناصر همکاری خواهد بود.

Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ نامشخصی از سال مالی 2023-24 برای Xbox Series X عرضه خواهد شد. Xbox Series S، PlayStation 5 و PC عرضه خواهند شد. این بازی حداقل 5 سال است که در حال توسعه بوده و به همراه بازی Lightstorm Entertainment جیمز کامرون ساخته شده است.

در حالی که یوبی‌سافت از زمان معرفی خود جزئیات زیادی درباره Avatar: Frontiers of Pandora منتشر نکرده است، طی چند هفته گذشته جزئیات مربوط به جهان، داستان و اطلاعات مبارزه، فیلم‌های گیم‌پلی و جزئیات گیم‌پلی. پیش‌سفارش برای بازی اول شخص جهان باز shooter توسط یک افشاگر معروف به نام ScriptLeaksR6 که در توییتر فاش شد منتشر شد.

این افشاکننده ادعا می‌کند که آواتار بسته‌های ارز درون بازی قابل خرید خواهد داشت، به این معنی که خریدهای درون برنامه‌ای وجود خواهد داشت. این بازی ظاهرا دارای بسته خوش‌آمدگویی و Season Pass است، اما هنوز مشخص نیست که شامل چه مواردی می‌شود. رویداد بعدی Ubisoft Forward برای 12 ژوئن برنامه ریزی شده است. بنابراین، احتمالا جزئیات بیشتری از بازی در این رویداد منتشر خواهد شد.

با این حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه می شویم که این افشاگر با انتشار توییتی جدید، جزئیات بیشتری از بازی Avatar: Frontiers of Pandora را در اختیار بازیکنان قرار داده است. ظاهراً بازی Avatar دارای عناصر آنلاین و co-op خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که چگونه از این عناصر استفاده می شود. البته با توجه به اینکه بازی توسط Massive Entertainment، سازندگان The Division تولید شده است، این مشکل تعجب آور نیست.

بخوانید  دنباله The Sea Beast نتفلیکس تایید شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر