فرار از چنگال هیولا در تریلر جدید Amnesia: The Bunker

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی بنویسید فراموشی: پناهگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود فیلم آپارات

طبق آخرین نمایش های بازی فراموشی: پناهگاه، به نظر می رسد در آینده با متفاوت ترین نسخه از این سری مواجه باشیم که شامل مکانیک های جدید از جمله محیط نیمه باز sandbox، اهمیت انتخاب بازیکن در پیشرفت داستان و ارزش تکرار بالاتر نسبت به بازی های قبلی است. با این حال، استودیوی بازی‌سازی اصطکاک برخی از ویژگی‌های برجسته این سری است فراموشی در این نسخه جدید حفظ می شود. اگر قسمت های قبلی سریال را بازی کرده باشید، بدون شک تعقیب شدن توسط یک هیولای درمانده را به عنوان یکی از اصلی ترین ویژگی های وحشتناک تجربه خود به یاد خواهید آورد. در بازی فراموشی: پناهگاه همچنین بازیکنان توسط یک هیولای وحشتناک تعقیب می شوند و باید از راهروهای تاریک پناهگاهی که در آن گیر افتاده اند فرار کنند..

بازی فراموشی: پناهگاه قرار است در تاریخ 26 می 1402 (16 می 2023) بر روی پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد. طبق گفته سازندگان، حدود 4-6 ساعت طول می کشد تا بازی تمام شود.

تریلر جدید گیم پلی کوتاه استودیوی فریکشنال گیمز فراموشی: پناهگاه پخشی که در آن شاهد رویارویی با هیولا هستیم.

استودیوی بازی‌های Frictional در چند هفته گذشته به طور مرتب ویدیوهای کوتاهی از گیم‌پلی منتشر کرده است فراموشی: پناهگاه به اشتراک گذاشت که معمولا نشان می دهند که بازیکنان چگونه با یک هیولای ترسناک برخورد می کنند و از آن فرار می کنند. این هیولا تمایل به تعقیب بازیکنان در فضاهای تاریک دارد و جذب صدا می شود. همچنین بازیکنان هنگام برخورد با موانع مختلف یا روشن کردن چراغ‌های خود مجبور به ایجاد سر و صدای زیادی خواهند شد. این امر باعث حضور هیولاها برای شکار آنها می شود.

بخوانید  تاریخ انتشار بازی Ad Infinitum به تعویق افتاد
تحریریه مجله بازی یک گیمر