اقتباس تلویزیونی Man On Fire به سفارش نتفلیکس

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که نتفلیکس اقتباس تلویزیونی از کتاب‌های Man on Fire و The Perfect Kill، دو جلد اول از سری رمان‌های Creasy را سفارش داده است. آه تو. جی کوینل منتشر شده است کایل کیلننویسنده فیلم خیابان ترس: قسمت اول – 1994 و سریال Halo به عنوان فیلمنامه نویس و تهیه کننده اجرایی این پروژه فعالیت می کند.

پیر چرنین، فیلینگ جنوا، بیل مک گلدریک و خوان آلفونسو آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال Man on Fire از کمپانی Chernin کار می کنند. کمپانی Chernin Entertainment این سریال را طبق توافق کلی با نتفلیکس تولید می کند. از دیگر تهیه کنندگان اجرایی این پروژه می توان به Kyle Killen و اسکات پنینگتون او به شرکت فصل 11 اشاره کرد.

دنزل واشنگتن در فیلم مردی در آتش محصول سال 2004 اسکات گلن او در سال 1987 در فیلم ایتالیایی Man on Fire نقش جان کریسی را بازی کرد. آرنون میلچان، یاریو میلچان و مایکل شفر New Regency Productions تولید اقتباس تلویزیونی جدید را بر عهده دارد. نیو ریجنسی پروداکشنز مالک حقوق این مجموعه است و در سال 2004 هزینه ساخت فیلم Man on Fire به کارگردانی تونی اسکات را تامین کرد.

اقتباس تلویزیونی این درام توسط Chernin Entertainment و New Regency Productions، خالقان Man on Fire ساخته شده است. تونی اسکات و ایفای نقش دنزل واشنگتن تولید خواهد شد. این سریال 8 قسمتی داستان یک مزدور سابق ناامید به نام جان کریسی را روایت می کند که برای انتقام از مرگ تنها دوستش ماموریتی را آغاز می کند. همانطور که او باید از دختر دوست مرده خود در برابر نیروهای متخاصم محافظت کند.

بخوانید  پیش‌فروش Shin Megami Tensei 5: Vengeance با قیمت پایین‌تری انجام می‌شود، نسخه کلکسیونی برای خرید آماده است.
رمان مردی در آتش در سال 1980 منتشر شد و پس از آن، 4 رمان دیگر از سری کریسی در دسترس علاقمندان قرار گرفت: رمان کشتن کامل در سال 1992، رمان حلقه آبی در سال 1993، رمان شاخ سیاه در سال 1994 و رمان پیامی از جهنم در سال 1996.

نتفلیکس ساخت یک اقتباس تلویزیونی از رمان‌های Man on Fire و The Perfect Kill نوشته E. J Délivré Quinel را سفارش داده است.