امکان نمایش بازی هایی با تاریخ انتشار نامعلوم در کنفرانس مایکروسافت

برخلاف نمایشگاه سال گذشته، به نظر می‌رسد امسال مایکروسافت هیچ قولی درباره بازی‌های موجود در نمایشگاه طی ۱۲ ماه آینده نمی‌دهد.

در عرض یک ساعت Xbox را معرفی کنید ساعت 20:30 به وقت ایران روز یکشنبه 21 ژوئن (11 ژوئن) برگزار می شود و بلافاصله بعد از آن در استارفیلد لایو حضور خواهیم داشت. گفته می شود مدت این دو مراسم با هم به 2 ساعت می رسد.

در نمایشگاه ایکس باکس سال گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که اکثر بازی های نمایش داده شده در عرض 12 ماه منتشر خواهند شد. اما همانطور که فیل اسپنسررئیس ایکس باکس همچنین اعتراف می کند که این شرکت به وعده خود عمل نکرده است. Starfield مانند Hollow Knight: Silksong تا سپتامبر به تعویق افتاده است. علاوه بر این، هنوز خبری در مورد تاریخ عرضه Foza Motorsport وجود ندارد. اگرچه ظاهراً تابستان امسال منتشر خواهد شد.

اما به نظر می رسد که امسال مایکروسافت این رویه را تغییر خواهد داد. به تازگی جز برش او در پادکست ایکس باکس دو گفت که بر اساس شنیده هایش در مورد برخی از آثاری که در نمایشگاه امسال به نمایش درخواهد آمد، مایکروسافت تعهد خود را برای عرضه در 12 ماه آینده به این نمایشگاه کنار گذاشته است. او گفت: «بعضی از بازی‌هایی که شنیده‌ام قطعاً بیش از 12 ماه آینده در ویترین خواهند بود.

بخوانید  تخمین زده می شود که Helldivers 2 بیش از هشت میلیون نسخه فروخته است