امکان خرید استودیو Ballistic Moon برای سونی

از آن زمان برخی از گیمرها حدس می زنند که این پروژه جدید ماه بالستیک که توسط توسعه دهندگان سابق Until Dawn و استودیوی Supremacy Games تأسیس شده است، ممکن است اولین پروژه هاربر در صنعت بازی باشد. نکات قابل توجه وجود اشاره های کوتاه به سری Stranger Things در توییتر این استودیو است. صفحه و وب سایت، که این احتمال را بیشتر می کند که این استودیو به پروژه جدید Harbor and Comer مرتبط باشد.

در متن این آگهی استخدام، سونی از هنرمندان و توسعه دهندگان مستقر در لندن دعوت کرده است تا روی پروژه های بازی AAA در یکی از تیم های شریک این مجموعه مانند Naughty Dog، Gorilla Games، Firesprite، Insomniac Games، Media Malcolm، Housemarky، کار کنند. Soccerpunch Productions، Sony Santa Monica و در نهایت دو استودیو Ballistic Moon و London Studios که در انگلستان مستقر هستند. تمامی این شرکت‌های همکار که سونی به آنها اشاره می‌کند، بخشی از تیم استودیو پلی‌استیشن هستند و ذکر نام استودیوی Ballistic Moon در میان این تیم‌ها، به خرید این استودیو توسط سونی اشاره کرد.

شرکت جدید بازی‌های مستقل در بریتانیا، Ballistic Moon ظاهراً به تیم استودیو داخلی پلی‌استیشن پیوسته است.

طبق شایعات اخیر، ظاهرا شاهد خرید استودیوی جدید بازی های مستقل Ballistic Moon توسط سونی هستیم. شایعات با پست شغلی جدید استودیو پلی استیشن برای چندین موقعیت جدید در شهر لندن آغاز شد.

پیش از این اعلام شده بود که بازی ترسناک تخیلی Project Bates که گمان می رود اولین پروژه این استودیو تازه تاسیس باشد، به همراه پلی استیشن و به صورت انحصاری برای PS5 در حال ساخت است. در شایعات قبلی نیز به استفاده از موتور گرافیکی Decima Engine برای ساخت این پروژه اشاره شده بود، البته استفاده از Unreal Engine 5 در جای خالی قبلی این استودیو نیز وجود داشت و بنابراین نمی تواند در این مورد اظهار نظر کند. با قطعیت در این زمان

بخوانید  دنیای Dragon's Dogma 2 چهار برابر بزرگتر از نسخه اول خواهد بود

همچنین در ماه دسامبر دیوید هاربر که در حال حاضر مشغول فیلمبرداری Gran Turismo از پلی استیشن پروداکشنز است، در یک بازی ترسناک اعلام نشده بازی خواهد کرد. جودی کامر، یکی دیگر از بازیگران مشهور هالیوود اشاره کرد. در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد این پروژه اعلام نشده در دسترس نیست، اما هاربر گفت که این بازی در ژانر ترسناک خواهد بود و در تاریخ نامشخصی در سال 2023 منتشر خواهد شد.

البته در حال حاضر لازم است تا جزئیات فنی توسعه بازی ترسناک این استودیو، ارتباط احتمالی هاربر با این پروژه و صحت شایعه خرید آنها توسط سونی تا انتشار اطلاعات رسمی جدید مشخص شود. در مورد بازی های جدید در حال توسعه برای پلی استیشن که طبق شایعات دیروز در ماه های آینده برگزار می شود، منتظر بمانیم.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.