امکان ایجاد تغییراتی در بازی The Witcher 3 ارائه شده است

CD Projekt Red مود The Witcher 3 را برای آزمایش در دسترس بازیکنان قرار داده است.

طبق آخرین اعلامیه CD Projekt Red، بازیکنان PC اکنون می توانند به آزمایش ابزار ویرایش مود برای The Witcher 3: Wild Hunt کمک کنند. علاقه مندان می توانند The Witcher 3 REDkit را از طریق فروشگاه استیم دانلود کنند تا با کمک آن حالت های مختلفی را توسعه دهند. این مواد می توانند با چیزهای ساده ای مانند ساخت آیتم ها و سلاح های جدید شروع شوند و تا طراحی انواع جدیدی از ماموریت ها و شخصیت های داستانی پیشرفت کنند.

CD Projekt Red همچنین اعلام کرد که The Witcher 3 REDkit هنوز در حال توسعه است و بازیکنان باید از طریق صفحه رسمی Steam به آن دسترسی داشته باشند. در نهایت دسترسی به این مجموعه ابزار به صورت دسته ای فعال می شود. ابزارهای مورد استفاده در The Witcher 3 REDkit همان مجموعه ابزارهایی خواهند بود که سازندگان برای توسعه بازی اصلی از آن استفاده کردند.

CD Projekt Red ابزار مودینگ خود را یک بسته کامل می داند و معتقد است که آزادی عمل تقریبا نامحدودی را برای مودینگ The Witcher 3: Wild Hunt فراهم می کند. The Witcher 3 REDkit در نوامبر سال گذشته به طور رسمی معرفی شد و در حال حاضر تنها برای نسخه PC بازی The Witcher 3 برنامه ریزی شده است. CD Projekt Red امسال این کیت را به صورت رایگان و کامل در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  از کجا می توان توسعه جدید Disney Lorcana TCG را خریداری کرد