افزودن محتوای ساخته شده توسط طرفداران به Team Fortress 2

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

Wello همچنین به بازیکنان قول داد که آپدیت جدید Team Fortress 2 یک آپدیت جامع و گسترده بر خلاف رویدادهای تابستانی معمول گذشته خواهد بود. با این حال، Velo اشاره ای نکرده است که این به روز رسانی چه زمانی منتشر می شود و احتمالا تا پایان ماه می آن را اعلام نخواهد کرد. Team Fortress 2 به صورت رایگان برای رایانه شخصی در دسترس است.

ولوو اعلام کرده است که آپدیت بزرگی برای Team Fortress 2 در دست توسعه است و برخی از محتوای آن توسط بازیکنان ساخته خواهد شد.

Valve رسما طرفداران و گیمرهای فعال را به انجمن Team Fortress 2 دعوت کرده است. زیرا شرکت بازی سازی قصد دارد بخشی از محتوای آپدیت جدید را به آیتم های ساخته شده توسط بازیکنان در کارگاه Steam اختصاص دهد. برای این منظور، Valve از سازندگان محتوا دعوت کرده است تا پروژه‌های خود را تا ۱ می ۲۰۲۳ به کارگاه Steam ارسال کنند.

نبردها و زد و خوردهای پر جنب و جوش در Team Fortress 2

Valve اخیراً اعلام کرده است که یک به‌روزرسانی بزرگ جدید را برای تیراندازی چند نفره کلاسیک Team Fortress 2 منتشر می‌کند. این به‌روزرسانی از طریق یک پست وبلاگ رسمی اعلام شد، این به‌روزرسانی محتوای جدیدی را برای بازیکنان Team Fortress 2 شامل آیتم‌های جدید، کارت‌ها، افکت‌ها و رنگ‌های نبرد به ارمغان می‌آورد. .

در حال حاضر آپدیت جدید Team Fortress 2 هنوز موضوع خاصی یا حتی نام رسمی ندارد. بسته به نحوه کار توسعه دهندگان در توسعه به روز رسانی های اصلی این بازی، بخش های مختلف آن احتمالاً حول یک موضوع کلی توسعه یافته است. با نزدیک شدن به تاریخ انتشار آپدیت، جزئیات بیشتر اعلام خواهد شد.

بخوانید  مجموعه 500 دلاری ارباب حلقه‌ها ریوندل لگو به شما این امکان را می‌دهد تا جامعه خود را تشکیل دهید
تحریریه مجله بازی یک گیمر