همه بازی های انحصاری تولید شده توسط نینتندو 70 دلار نیستند

شرکت نینتندو اخیرا اعلام کرده است که قیمت بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بر خلاف سایر بازی های اختصاصی (بازی های ویدیویی انحصاری تولید شده توسط استودیوهای انحصاری) نینتندو سوییچ، با افزایش 10 دلاری 70 دلار خواهد بود. با این حال، نینتندو در بیانیه‌ای به مجله Game Informer اعلام کرد که این افزایش قیمت شروعی برای افزایش دائمی قیمت برای سایر بازی‌های شخص اول نینتندو سوییچ نخواهد بود.

زمانی که سونی کنسول پلی استیشن 5 را در سال 2020 عرضه کرد، قیمت بازی های اول پارتی و نسل نهم خود را به 70 دلار افزایش داد. شرکت مایکروسافت امسال انحصاری برای بازی های بزرگ Xbox Series X Xbox Series S با قیمت 70 دلار در دسترس است.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

نینتندو اعلام کرده است که قیمت 70 دلاری The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به یک استاندارد قیمت برای همه بازی‌های اول شخص آینده روی نینتندو سوییچ تبدیل نخواهد شد.

نینتندو مدت کوتاهی پس از رویداد Nintendo Direct قیمت The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را 70 دلار اعلام کرد. این تصمیم نینتندو برای اولین بار اتفاق افتاد و تاکنون شاهد قیمتی بیش از 60 دلار برای نسخه استاندارد بازی های ویدیویی این شرکت ژاپنی نبوده ایم. پس از اعلام رسمی نینتندو، بسیاری از خرده فروشان قیمت پیش خرید The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را افزایش دادند تا با قیمت اصلی آن مطابقت داشته باشد.

بخوانید  تاریخ اکران فیلم Minecraft برای پیشبرد زمان اکران Aquaman 2 با بازی جیسون موموآ اعلام شد

Seascape در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

در روزهای آخر شانتارو فوروکاوارئیس نینتندو طی جلسه ای با سرمایه گذاران اعلام کرد که برای حفظ ارزش و قیمت سخت افزار و نرم افزار نینتندو به عنوان بخشی از استراتژی تجاری بلندمدت خود، هر کاری انجام داده است. او در حال حاضر اعتقادی به کاهش قیمت کنسول نینتندو سوییچ برای افزایش فروش خود ندارد. نینتندو جدیدترین گزارش مالی خود را روز سه شنبه منتشر کرد و توضیح داد که نوسانات در بازارهای ارز باعث شده است با وجود فروش زیاد بازی ها و کنسول نینتندو سوییچ، درآمد و سودآوری آن کاهش یابد.

در ادامه نینتندو دلیل افزایش قیمت بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و احتمال تکرار آن برای سایر بازی های نینتندو را اینگونه توضیح داد: «ما قیمت پیشنهادی هر محصول نینتندو را به صورت موردی تعیین می کنیم. مورد “