اعلام تاریخ پخش اولین تریلر نتفلیکس کینگ کنگ

جزیره جمجمه در دنیای سینمایی Monsterverse اتفاق می‌افتد و نتفلیکس به خدمه یک کشتی شکسته، جزیره‌ای پر از هیولا و پادشاهی که بر همه آنها حکومت می‌کند اشاره کرد. انیمه کینگ کنگ توسط استودیوی انیمیشن پاورهاوس، سازنده انیمه Castlevania و Blood of Zeus ساخته شده است. برایان دافیلدکارگردان فیلم Spontaneous به همراه نویسنده The Babysitter و Love and Monsters نویسنده و تهیه کننده اجرایی انیمیشن Skull Island هستند.

تاریخ پخش انیمه نتفلیکس جزیره جمجمه را اعلام کرد و همچنین اولین تریلر انیمیشن King Kong را منتشر کرد.

همچنین، Godzilla x Kong: The New Empire، که دنباله Godzilla vs. کنگ است در 15 مارس 2024 (25 مارس 1402) منتشر خواهد شد.

همچنین نتفلیکس اعلام کرده است که انیمه جزیره جمجمه در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱ تیر ۱۴۰۲) از این شبکه پخش خواهد شد. نیکلاس کانتو در نقش چارلی، می ویتمن در نقش آنی، دارن بارنت در نقش مایک، بنجامین برت در نقش کاپیتان و بتی گیلپین در نقش ایرنه از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن جزیره جمجمه صداپیشگی می کنند. به همراه تریلر، اولین پوستر انیمیشن جزیره جمجمه نیز منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

دانلود از آپارات

بهمن 99 بود که نتفلیکس از همکاری با Legendary برای ساخت یک سریال انیمیشنی بر اساس فیلم Kong: Skull Island خبر داد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر انیمیشن King Kong منتشر شد. در اولین تریلر انیمیشن جزیره جمجمه مشاهده می شود که خدمه یک کشتی در جزیره جمجمه به دام افتاده اند و اکنون باید با موجودات ترسناک و غول پیکر زیادی روبرو شوند که کینگ کونگ یکی از آنهاست. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

بخوانید  منتظر انتشار بسته الحاقی Shadow of the Erdtree برای Elden Ring نباشید

اولین پوستر انیمیشن جزیره جمجمه

تحریریه مجله بازی یک گیمر