مت بری در گفتگوها برای پیوستن به جیسون موموآ در فیلم بعدی Minecraft



به گفته مت بری، که برای بازی در فیلم What We Do in the Shadows شناخته می شود، در حال مذاکره برای پیوستن به جیسون موموآ در فیلم مورد انتظار Minecraft است. ضرب الاجل.

این فیلم به کارگردانی جرد هس، معروف به خاطر کارش بر روی ناپلئون دینامیت، توسط برادران وارنر ساخته شده است. با این حال، جزئیات داستان و شخصیت بری از نزدیک تحت نظر است. چیزی که ما می دانیم این است که این فیلم بازی ویدیویی بسیار محبوب sandbox را که توسط Mojang و مایکروسافت ساخته شده است را در یک اقتباس لایو اکشن زنده می کند. بازی Minecraft پرفروش‌ترین بازی ویدیویی تمام دوران است. اکران آن در 4 آوریل 2025 تعیین شده است.

سال گذشته، جیسون موموآ برای بازی در فیلم Minecraft تایید شد، اگرچه نقش او ناشناخته است. مذاکرات برای رسیدن به مرحله نهایی مذاکرات امید را برای پروژه طولانی مدت به تعویق انداخته است. پیش از این، فیلم پس از فروپاشی نسخه راب مک‌الهنی (در فیلادلفیا همیشه آفتابی است) در سال 2018 با موانع و تردیدهای زیادی روبرو شده بود.

به گفته مک‌الهنی، او نزدیک به سه سال را صرف ساخت این فیلم کرد و با برادران وارنر همکاری کرد. حمایت از آن با بودجه 150 میلیون دلاری. با این حال، زمانی که گرگ سیلورمن، مدیر فیلم برادران وارنر، در سال 2016 استودیو را ترک کرد، پروژه Minecraft به حالت تعلیق درآمد. در یک نقطه، تکرار قبلی فیلم با حضور استیو کارل بود.

فیلم Minecraft یک تلاش مشترک بین شرکت‌های تولید Vertigo، Legendary (که سرمایه‌گذاری مشترک پروژه را انجام می‌دهند)، Mojang/Microsoft و Momoa’s On the Roam است. تیم سازنده شامل روی لی، جان برگ، مری پارنت، کیل بویتر، جیسون موموآ، تورفی فرانس اولافسون و وو بوئی است. تاد هالوول، کالین والترز، برایان مندوزا و جاناتان اسپایتز تهیه‌کنندگان اجرایی آن‌برد هستند.

بخوانید  Disney Dreamlight Valley چه زمانی رایگان می شود؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر