اطلاعاتی درباره طرح مارول برای مرد عنکبوتی 4 و حضور ونوم فاش کنید

با توجه به صحنه پس از پایان فیلم Spider-Man: No Way Home، ادی براک و ونوم به دنیای خود بازگشتند، اما قطعه ای از سیمبیوت در دنیای سینمایی مارول و مکزیک باقی ماند و باید دید این همزیستی چگونه است. راه خود را به نیویورک پیدا خواهد کرد. Venom 3 در حال حاضر در دست ساخت است و باید دید که آیا بالاخره می‌توانیم تام هاردی را در Spider-Man 5 ببینیم یا مارول برنامه‌های خودش را خواهد داشت.

در واقع، مرد عنکبوتی قرار بود پس از وقایع Avengers: Infinity War که به نظر می رسد توسط سونی مسدود شده است، با سیمبیوت بازگردد. در واقع گفته می شود شروع سریال Venom در پشت صحنه دردسرهای زیادی ایجاد کرده است و به نظر می رسد کوین فایج تمام تلاش خود را کرده تا مرد عنکبوتی تام هالند در فیلم Venom ظاهر نشود. با این حال، قرارداد جدیدی در سال 2019 امضا شد که درها را برای یک کراس اوور باز کرد، اما با وجود دنیای چندگانه، به نظر می رسد مرد عنکبوتی به طور انحصاری در MCU باقی خواهد ماند.

طبق اطلاعات فاش شده، مارول استودیوز قصد داشت شخصیت ونوم را در مرد عنکبوتی 4 معرفی کند، اما در نهایت از او کنار گذاشته شد.

شخصیت مرد عنکبوتی با لباس مشکی Venom

پیش از این، شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اسپایدرمن 4 کت و شلوار مشکی مرد عنکبوتی را نمایش نخواهد داد و آن را برای فیلم بعدی ذخیره خواهند کرد. در واقع، به نظر می رسد که ما در نهایت سیمبیوت و احتمالاً Venom را در سه گانه بعدی خواهیم دید، اما حداقل در Spider-Man 4 این اتفاق نخواهد افتاد. هنوز به طور رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

بخوانید  انتشار عکسی از بازی داستانی جدید سازندگان Life is Strange

وضعیت مرد عنکبوتی در حال حاضر مشخص نیست و تام هالند هنوز به طور رسمی قراردادی برای حضور در مرد عنکبوتی 4 امضا نکرده است. در آخر اخبار سینما و تلویزیوناطلاعات جدیدی از این فیلم فاش شده است که نشان می دهد مارول استودیو برنامه ای متفاوت برای ماجراجویی بعدی مرد عنکبوتی داشته است. کانال یوتیوب Heavy Spoilers اخیرا ادعا کرد که استودیو مارول در ابتدا برنامه بزرگی برای معرفی لباس مشکی مرد عنکبوتی داشت که به دلیل انتشار Venom در سال 2018 کنار گذاشته شد.