احتمال عرضه Tekken 8 در سال 2023

Bandai Namco طی تماسی با یکی از سرمایه گذاران احتمال عرضه Tekken 8 در سال مالی 2023 را اعلام کرد.

با تمام این تفاسیر به نظر می رسد تاریخ انتشار Tekken 8 باشد زودتر از حد انتظار طرفداران این مجموعه منتشر خواهد شد. اخیرا، Bandai Namco در پاسخ به سوال یک سرمایه گذار در مورد برنامه های این شرکت برای عرضه بازی های جدید در سال 2023، گفت که این احتمال وجود دارد. Tekken 8 در سال مالی 2023 (آوریل 2023 تا مارس 2024) منتشر خواهد شد. Bandai از Namco توضیح داد: “ما بسیاری از پروژه های خودمان را برنامه ریزی می کنیم.” Tekken 8 نیز در حال توسعه است و ما انتظار داریم این بازی را در سال مالی 2023 یا بعد از آن منتشر کنیم.”

بازی Tekken 8 در تاریخ نامعلومی برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

طبق گفته Bandai Namco، هیچ تضمینی وجود ندارد که بازی در سال 2023 منتشر شود. از طرفی عرضه Tekken 8 در سال آینده اصلا بعید و دور از انتظار نیست. با این حال، برای دریافت جزئیات بیشتر، باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر توسط Bandai Namco باشیم.

در پایان ماه سپتامبر، در یکی از اپیزودهای State of Play سونی، Bandai Namco رسما از Tekken 8 رونمایی کرد. سری Tekken ارائه شد. با این حال، هنوز اطلاعات کمی در مورد این بازی در دسترس است. اطلاعاتی مانند تاریخ انتشار Tekken 8 که بسیاری از طرفداران بازی های مبارزه ای منتظر اعلام آن هستند.

بخوانید  رئیس لوکاس‌فیلم می‌گوید: سریال‌های تلویزیونی جنگ ستارگان لاندو هنوز در حال اجرا هستند و ممکن است دونالد گلاور بازی کند.