این آخر هفته چه بازی کنیم: از Pillars of Eternity تا شبیه ساز کشاورزی

در پایان نظرات خود را در مورد بازی های این هفته با یک گیمر در میان بگذارید.

داستان بازی شباهت زیادی به آثار مشابهی دارد که نام بردیم. شخصیت اصلی، خسته از زندگی در یک شهر بزرگ و به دلایل دیگر، به جزیره مرجانی می آید تا زندگی جدیدی را آغاز کند. برای این کار این شخصیت مزرعه ای دارد که باید به مرور زمان آن را گسترش دهد و البته جنبه های دیگری از زندگی جدید خود را با آن بسازد.

بازی Pillars of Eternity II: Deadfire

در این قسمت از مقالات آخر هفته What to play، نگاهی به یکی از ساخته‌های استودیو Obsidian انداختیم و یک کار دسترسی اولیه بسیار ارزشمند را به شما ارائه می‌کنیم. با یک گیمر همراه باشید.

شما آزادی زیادی برای ساختن دنیای خود در بازی خواهید داشت، شما تصمیم می گیرید که در این زمین خالی چه بسازید، سپس مزرعه خود را چگونه و با چه محصولاتی گسترش دهید. انواع دانه ها در بازی موجود است و حتی می توانید از حیوانات مختلف نگهداری کنید. اما یکی از جذابیت های اصلی جزیره مرجانی تمرکز بازی بر روی داستان و تعاملاتی است که با دیگر شخصیت ها دارید. در دنیای بازی می توانید علاوه بر ساخت مزرعه و زمین های خود با افراد زیادی تعامل داشته باشید و به مرور زمان مسیرهای داستانی جدیدی برای شما باز خواهد شد.

سرانجام Pillars of Eternity II: Deadfire در سال 2018 برای رایانه های شخصی منتشر شد، اما دو سال بعد نسخه کنسولی آن نیز در دسترس قرار گرفت. وقایع بازی 5 سال پس از انتشار اول شروع می شود. چه زمانی Eothas دوباره ظاهر می شود به عنوان خدایی که زمانی تصور می شد منقرض شده است، و با آن مقدار زیادی ویرانی و کشتار انسان ها به وجود می آید. در نتیجه بازیکنان باید وارد داستان بازی شوند تا راهی برای نجات دنیا پیدا کنند.

بخوانید  The Last Case of Benedict Fox در این ماه با ارتقاهای بزرگ به PS5 می آید

به طور کلی بازی Pillars of Eternity II: Deadfire از آن دسته بازی هایی است که علاقه مندان به آثار نقش آفرینی به خصوص از نوع کلاسیک آن لذت خواهند برد. جزئیات بالای سفارشی سازی و توسعه کاراکترها، ماهیت تاکتیکی مبارزات و عمق زیاد داستان بازی، این اثر را به تجربه ای ارزشمند تبدیل کرده است که در زمان انتشار توانست متا 88 را برنده شود.

طبق معمول چهارشنبه‌ها، این هفته دو بازی را در بخش دیگری از مقاله‌های آخر هفته درباره برنامه‌های بازی ارائه خواهیم کرد. اثر اول از استودیو Obsidian است که بازی جدید آن به تازگی منتشر شده است و اثر دوم یک شبیه ساز کشاورزی است که می تواند برای طرفداران آثاری مانند Harvest Moon یا Stardew Valley بسیار جذاب باشد. در ادامه با معرفی این بازی ها همراه باشید:

Pillars of Eternity II: Deadfire یک تجربه نقش آفرینی ایزومتریک است. گیم پلی کلی بازی بسیار شبیه به نسخه قبلی است، اما در این نسخه سازندگان بیشتر بر روی شخصیت پردازی و نبردها تمرکز کرده اند. جدا از در دسترس بودن کلاس های شخصیتی مختلف، می توانید خود آن کلاس را با زیرمجموعه های مختلف آن ارتقا دهید که باعث می شود جنبه نقش آفرینی و شخصیت پردازی دقیق تر شود و حتی ارزش تکرار زیادی به بازی می دهد. پس از اولین تجربه خود با یک کلاس شخصیتی خاص، بازی را با انتخاب های جدید دوباره پخش کنید. استفاده از کشتی برای جهت یابی در دنیای بازی و همچنین نبردهای دریایی نقش برجسته ای در بازی دارد و تنوع بیشتری به گیم پلی آن می دهد.

بخوانید  اسپین آف های بیشتری از بازی تاج و تخت برای HBO در دست توسعه هستند

استودیو Obsidian این روزها خبرساز شده است و Pentiment به عنوان بازی جدید آنها مورد تحسین منتقدان و کاربران قرار گرفته است. به همین دلیل یکی از بازی های این هفته را به Pillars of Eternity II: Deadfire، یکی از کارهای قبلی این استودیو اختصاص داده ایم. Obsidian بازی های فوق العاده زیادی را در کارنامه خود دارد، از جمله Fallout: New Vegas که قبلاً آن را معرفی کرده بودیم و در کل تاریخ درخشانی به خصوص در ژانر نقش آفرینی دارد.

جزیره مرجانی از نظر بصری و گرافیکی کار خوبی است و طراحی های آن به گونه ای طراحی شده است که حس یک تجربه آرامش بخش و صمیمی را به خوبی منتقل می کند. به همه این دلایل و اگر قبلا از تجربه بازی های مشابه لذت برده اید، پیشنهاد می کنم برای انجام این بازی وقت بگذارید.

مزرعه در بازی جزیره مرجانی

بازی جزیره مرجانی

مبارزه با اژدها در Pillars of Eternity II: Deadfire

بازی Pillars of Eternity II: Deadfire

شهر در بازی جزیره مرجانی

Pillars of Eternity II: Deadfire پس از موفقیت نسخه اول مجوز گرفت. مانند نسخه قبلی، Obsidian برای به دست آوردن سرمایه، کمپین سرمایه گذاری جمعی را انتخاب کرد و سایت Fig را برای این منظور انتخاب کرد. هدف اولیه سازندگان جمع آوری 1.1 میلیون دلار بود که در کمتر از 24 ساعت جمع آوری شد و در پایان کمپین، کل سرمایه جمع آوری شده به 4.4 میلیون دلار رسید. توسعه دهندگان دنیای بسیار بزرگتر و متنوع تری را برای نسخه دوم انتخاب کردند و تصمیم گرفتند انتقادات اصلی نسخه قبلی را در Pillars of Eternity II: Deadfire بهبود بخشند، که موفق شدند.

بخوانید  برندگان اسکار 2023 | همه چیز در همه جا، همه چیز در یک زمان بهترین فیلم است

ژانر شبیه ساز کشاورزی همیشه آثار محبوبی داشته است. از زمانی که خیلی ها بازی پلی استیشن Harvest Moon در Stardew Valley را به یاد می آورند که یک اثر مستقل بسیار موفق است و هنوز هم افراد زیادی آن را بازی می کنند. مدتی است که اثری به نام جزیره مرجانی به صورت دسترسی زودهنگام منتشر شده است و در عین حال نشان داده است که می تواند گزینه بسیار جذاب جدیدی در این سبک از بازی ها باشد و واکنش های آن در استیم نیز حکایت از همین موضوع دارد. مسئله.