استیون ین Thunderbolts و Marvel Cinematic Universe را ترک کرده است


تاخیر در شروع تولید Thunderbolts باعث شد استیون ین، یکی از بازیگران اصلی آن فیلم، پروژه و دنیای سینمایی مارول را ترک کند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران اصلی فیلم Thunderbolts راه خود را از این پروژه جدا کرده است. منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر به هالیوود ریپورتر گفته اند که استفن ین از بازیگران فیلم Thunderbolts جدا شده و دیگر نقشی در این فیلم نخواهد داشت. اگرچه مارول حضور این بازیگر در این فیلم را به طور رسمی تایید نکرده است، اما شایعه شده است که او در نقش کلیدی بازی خواهد کرد و حتی رابرت کرکمن، خالق The Walking Dead نیز گفته است که ین در MCU نقش Sentry را بازی خواهد کرد.

این هرگز به طور رسمی تایید یا تکذیب نشده است. منابع نزدیک به پروژه می گویند که خروج ین از Thunderbolts به دلیل تاخیر در تولید به دلیل اعتصاب بازیگران بود که برنامه او را با شروع فیلمبرداری جدید مختل کرد. فیلمبرداری و تولید Thunderbolts هنوز آغاز نشده است و به نظر نمی رسد که تا بهار یا تابستان 2024 شاهد شروع تولید این فیلم باشیم.

اعضای گروه Thunderbolts در هنر مفهومی فیلم Thunderbolts

لی سونگ جین، خالق سریال تحسین شده بیف نتفلیکس، وظیفه بازنویسی فیلمنامه Thunderbolts را بر عهده دارد. نسخه اولیه فیلمنامه توسط اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه Black Widow، Thor: Ragnarok و Godzilla vs. کنگ نوشته شده است. جیک شرایر او پس از کارگردانی فیلم Robot & Frank، فیلم Paper Towns و قسمتی از سری Skeleton Crew، کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد.

بخوانید  نمایش شخصیت ها و صداپیشگی انگلیسی در تریلر جدید Persona 3 Reload

فلورانس پیو در نقش النا بلوا، سباستین استن در نقش باکی بارنز با نام مستعار سرباز زمستانی، راسل وایت در نقش جان واکر، با نام مستعار مامور آمریکایی، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکف با نام مستعار Red Guardian، هانا جان کامن مثل روح، اولگا کوریلنکو در نقش مدیر پروژه، جولیا-لوئیس دریفوس مثل والنتینا، هریسون فورد به عنوان رئیس جمهور تاندربولت راس و حوا ادبیریاز جمله بازیگران حاضر در فیلم صاعقه هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

Thunderbolts قرار است در 25 جولای 2025 اکران شود. فیلم Thunderbolts قرار است پایان مرحله پنجم دنیای سینمایی مارول را نشان دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر