استیون اسپیلبرگ در حال ساخت یک فیلم علمی تخیلی جدید بر اساس بشقاب پرنده ها است

استیون اسپیلبرگ در حال ساخت فیلم فضایی جدیدی با همکاری نویسنده پارک ژوراسیک است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون؛ Variety در گزارشی جدید از پروژه جدیدی خبر داد استیون اسپیلبرگ پس از The Fablemans، مشخص شد که کارگردان کهنه کار هالیوود در حال ساخت یک فیلم علمی تخیلی جدید با محوریت یوفوها است. دیوید کاپنویسنده ژوراسیک پارک و یکی از همکاران قدیمی اسپیلبرگ، نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد. آخرین فیلم اسپیلبرگ با مضمون فضایی Ready Player One در سال 2018 بود و حالا پس از گذشت تقریباً 6 سال، این کارگردان بزرگ به این ژانر بازخواهد گشت.

جزئیات زیادی از این پروژه مانند تاریخ اکران، بازیگران و شروع مراحل تولید منتشر نشده است، اما تایید شده که ایده اصلی از خود اسپیلبرگ است. استیون اسپیلبرگ، 77 ساله، 34 فیلم را در طول دوران حرفه ای خود کارگردانی کرده است، از جمله برخوردهای نزدیک از نوع سوم، E.T the Extra-Terrestrial، War of the Worlds و Ready Player One.

همچنین دیوید کیپ و اسپیلبرگ در پارک ژوراسیک، دنیای گمشده: پارک ژوراسیک، جنگ دنیاها، ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه کریستالی با هم کار کردند.

استیون اسپیلبرگ برای فیلم های فهرست شیندلر و نجات سرباز رایان برنده دو جایزه اسکار بهترین کارگردانی شد و آخرین فیلم او با نام The Fablemans در سال 2022 اکران شد و نامزد هفت جایزه اسکار شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Suicide Squad یک ابرقهرمان محبوب را بازگرداند