از معرفی Galaxy A55 تا تلویزیون رایگان؛ پربازدیدترین مقالات در 1402 زومیت

شکی نیست که معرفی HyperOS برای جامعه کاربران ایرانی که بخش بزرگی از آنها از گوشی های شیائومی استفاده می کنند بسیار مهم است. این سیستم عامل ابتدا در سری 14 شیائومی در دسترس قرار گرفت و به مرور زمان به گوشی های دیگر نیز معرفی شد که می توانید لیست گوشی های سازگار با HyperOS را در زومیت مطالعه کنید.

در بررسی ما، HyperVass روان و روان بود و تمرکز زیادی روی سفارشی‌سازی داشت. به طور کلی، هایپروس برای کاربرانی که از سایر محصولات شیائومی در کنار گوشی استفاده می کنند، مفیدتر از MIUI خواهد بود. زیرا یک اکوسیستم یکپارچه بین دستگاه های مختلف بر اساس هایپروایزر ایجاد می کند.

معرفی شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو

یک ماه پس از معرفی خانواده آیفون 15، شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو رونمایی شدند. این پرچمداران چینی با استفاده از پردازنده قدرتمند نسل سوم اسنپدراگون 8 با قیمت دلاری بسیار ارزانتر از پرچمداران اپل و سامسونگ عرضه شدند و با آیفون و گلکسی رقابت می کنند.

گوشی های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو معرفی شدند.  گیرنده های رادیویی با قدرت بالا با قیمت مناسب

شیائومی 14 در بررسی زومیت ما بسیار درخشان ظاهر شد و نمایشگر با کیفیت بالا، بلندگوهای قدرتمند، عملکرد پایدار و کیفیت ساخت عالی آن شگفت‌انگیز بود. از نقاط ضعف آن می توان به عملکرد ضعیف تر از حد انتظار دوربین ها اشاره کرد که باعث داغ شدن قاب گوشی در هنگام استفاده زیاد می شود.

تسلا سایبرتراک، خودرویی بیش از حد ارزیابی شده که انتظارات را برآورده نکرد

Cybertruck از زمان عرضه اولیه خود یک خودروی داغ بوده است. طراحی سایبرتراک به نظر می رسد که این خودرو از فیلم های علمی تخیلی مانند «بلید رانر» بیرون آمده و سعی دارد خود را از بقیه متمایز کند.

بخوانید  مدت زمان بازی A Plague Tale: Requiem

تولید این خودروی کوچک که در سال 2019 معرفی شد، چندین سال به تعویق افتاده است. در نهایت اعلام شده است که Cybertruck در سال 2024 به تولید انبوه خواهد رسید و قیمت اولیه آن احتمالاً افزایش خواهد یافت.

ایلان ماسک: با سایبرتراک

با این حال، وضعیت برای کامیون تسلا خوب به نظر نمی رسد. ایلان ماسک در یکی از جلسات خود با سرمایه گذاران اعتراف کرد که او و تیمش با رونمایی از Cybertrack قبر خودشان را حفر کرده اند. او در تلاش است تا انتظارات مردم را از این پیکاپ پایین بیاورد. او اعتراف کرد که تسلا تنها می تواند 250000 سایبرتراک را در یک سال تولید کند.

اینترنت ماهواره ای موبایل ایلان ماسک

خبر تست موفقیت آمیز ماهواره و اینترنت موبایل اسپیس ایکس برای کاربران ایرانی بسیار مهم بود و دلیل آن نیز مشخص است. بسیاری از مردم فکر می کردند که این سرویس که Direct to Cell نام دارد، پایانی بر مشکل اینترنت کم سرعت و محدود خواهد بود.

نه!  اینترنت ماهواره ای تلفن همراه ایلان ماسک در ایران فعال نشده است

با این حال، حقیقت این است که Direct to Cell برای هدفی کاملاً متفاوت راه اندازی شده است و آن طور که فکر می کردیم اینترنت ماهواره ای رایگان در اختیار ما قرار نمی دهد. هدف اصلی این سرویس حذف تمامی مناطق فاقد آنتن روی زمین به نام منطقه مرده برای برقراری ارتباط بین مردم و نجات جان آنها در مواقع اضطراری با ارسال پیامک است.

سال گذشته نیز سوءتفاهم مشابهی در مورد سرویس ماهواره ای اپل وجود داشت و حتی فرض بر این بود که آیفون 14 به دلیل درک نادرست از این ویژگی ثبت نشده است.

بخوانید  بسته کارت گرافیک RTX 30 با بازی Marvel's Midnight Suns منتشر شد

در سال 1402 با کدام یک از این مقالات پرمخاطب از ابتدا همراه بوده اید و کدامیک برای اولین بار در اینجا توجه شما را به خود جلب کرده است؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر