حالت کوانتومی، مکمل خطای کوانتومی، اعلام می شود

استودیو TeamKill Media تصویر جدیدی از دنباله Quantum Error به نام Quantum State را منتشر کرده است.

قبل از انتشار Quantum Error در سال گذشته، TeamKill Media اعلام کرد که این بازی اولین قسمت از این سه گانه خواهد بود. اگرچه استقبال خوبی از این بازی تیراندازی ترسناک نشد، اما به نظر می رسد سازندگان همچنان به برنامه قبلی خود پایبند هستند. Teamkill Media دنباله ای برای Quantum Error به نام Quantum State رونمایی کرده است.

Quantum State رویکرد متفاوتی نسبت به نسخه قبلی خواهد داشت. TeamKill Media قسمت دوم را به عنوان یک “تیراندازی سوم شخص سینمایی با تمرکز شدید بر داستان و مخفی کاری” در سبک سری متال گیر توصیف می کند. این بازی با استفاده از Unreal Engine 5 برای پلی استیشن 5 ساخته شده است.

Teamkill Media گفت که Quantum State در سال 2024 منتشر نخواهد شد. زیرا هنوز «کارهای زیادی برای تکمیل توسعه وجود دارد». در عوض، این استودیو امسال Son and Bone را به گیمرها معرفی خواهد کرد. Sun and Bone یک بازی تیراندازی اول شخص است که در سرزمینی ماقبل تاریخ مملو از دایناسورها اتفاق می افتد.

اگرچه خطای کوانتومی با انتقادات زیادی روبرو شد، اما توانست به عنوان یک موفقیت تجاری ظاهر شود. این بازی حتی قبل از انتشار نیز سودآور بود و هزینه های توسعه آن از طریق خریدهای پیش پرداخت جبران شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  New On Peacock In January 2023: Poker Face, The Traitors