مدت زمان بازی A Plague Tale: Requiem

کوین پینسون، طراح ارشد مراحل بازی، اخیرا در مصاحبه‌ی خودش اعلام کرده که برای به اتمام رساندن بازی A Plague Tale: Requiem به چیزی حدود ۱۵ الی ۱۸ ساعت زمان نیاز دارید. برای به پایان رساندن بازی A Plague Tale: Innocence حدود ۱۰ ساعت زمان نیاز بود.

بازی A Plague Tale: Requiem سعی در ارائه‌ی یک تجربه‌ی خاص به گیمرها خواهد داشت. مثل نسخه‌ی قبل، داستان این بازی هم خطی خواهد بود و تمرکز سازندگان روی تجربه‌ی گیمرها است. باوجود خطی بودن داستان، بازیکنان در محیط‌های مختلف و بزرگ‌تری نسبت به نسخه‌ی قبل قرار خواهند گرفت. اما تفاوت برجسته‌ی Requiem نسبت به نسخه‌ی قبل، مدت زمان بازی است. A Plague Tale: Requiem تجربه‌ی طولانی‌تری را نسبت به بازی اول این مجموعه به طرفداران ارائه خواهد کرد.

«این درباره‌ی سرعت [روایت داستان بازی] است. در بازی محتوای اضافه‌ای وجود ندارد. هیچ تلاشی هم برای طولانی‌تر کردن [مدت زمان بازی] وجود نداشت. فوکس اینترتیمنت، ناشر بازی ما را ترغیب به تعیین مدت زمان این اثر کرد تا بتوانیم داستان را در مدت زمان دلخواه روایت کنیم. پس ما مدت زمان خاصی را برای روایت داستان بازی هدف گذاری نکردیم. باید بگویم که در مراحل اول طراحی بازی هم توجه خاصی به این موضوع نداشتیم. به‌طور کلی ما یک تیم کوچک ۷۰ نفره هستیم، پس باید درمورد تصمیم‌های خودمان به‌شدت جدی باشیم.»

با اعلام سازندگان، مدت زمان بازی A Plague Tale: Requiem طولانی‌تر از نسخه‌ی قبل خودش خواهد بود.

همچنین پینسون در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خودش توضیح داد که آسوبو استودیو، سازنده‌ی بازی، بیش از مدت زمان روی سرعت بازی کار می‌کنند تا مطمئن شوند که گیمرها با محتوای بیهوده و غیرضروری مواجه نخواهند شد. او گفت:

بخوانید  انتشار تریلر جدید انیمیشن Strange World دیزنی

کار ساخت A Plague Tale: Requiem اخیرا به پایان رسیده است. این بازی در تاریخ ۲۶ مهرماه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. باید به این نکته اشاره کنیم که نسخه‌ی سوییچ بازی به‌صورت ابری روی این پلتفرم دردسترس گیمرها قرار می‌گیرد. همچنین این اثر در زمان انتشار در دسترس مشترکین سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.



منبع