احتمال انتخاب مرد از تورنتو برای نقش سوپرمن در فیلم Superman: Legacy

فیلم سوپرمن: میراث قرار است در 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1404) اکران شود.

    پیرسون فود

به تازگی نام بازیگر دیگری که شانس بالایی برای ایفای نقش سوپرمن در فیلم Superman: Legacy دارد فاش شده است.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

پیش از این از دیوید کورنسوت بازیگر فیلم سیاستمدار و فیلم مروارید به عنوان یکی از برترین ها برای نقش سوپرمن در فیلم سوپرمن: میراث یاد شده بود. علاوه بر این، نیکلاس هولت که در فیلم‌های مردان ایکس: روزهای گذشته آینده، مکس دیوانه: جاده خشم و سریال The Great بازی کرد، بهترین انتخاب برای نقش لکس لوتور در فیلم Superman: Legacy و اما مکی است. ریچل برازناهان، فیبی دینور و سامارا ویوینگ از جمله گزینه های بازی در نقش لویس لین هستند.

منابع گفتند، فود ویدیویی را برای گان ارسال کرد که در آن شهر کوچکی از فاندرز لیک، واشینگتن، به عنوان مکانی که کلارک کنت در آن بزرگ شده بود، نشان می داد و گان این ویدئو را به خوبی دریافت کرد. فوده با دنیای ابرقهرمانان غریبه نیست و یک بار در قسمتی از Supergirl ظاهر شد. او بیشتر برای بازی در سریال The Bold and the Beautiful شناخته می شود و از دیگر کارهایش می توان به حضور در فیلم The Man from Toronto و فیلم Reboot Camp اشاره کرد.

فیلم The Superman: Legacy قرار است ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع فصل اول دنیای جدید سینمایی دی سی به نام خدایان و هیولاها و جیمز گان، کارگردان سه گانه محافظان کهکشان و فیلم خودکشی باشد. Squad که استودیو دی سی را نیز اداره می کرد، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد و مدتی پیش لیستی از بازیگران احتمالی این فیلم منتشر شد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، نام یکی دیگر از بازیگران فیلم Superman: Legacy شنیده شد. ورایتی اخیرا ادعا کرده است که پیرسون فود یکی از بازیگرانی است که شانس زیادی برای ایفای نقش در فیلم Superman: Legacy دارد.

بخوانید  چگونه Destiny 2 سرانجام به سیاهچال رسید که در آن شما در یک سیاه چال به دام افتاده اید