این است که بازی ها را در پیش سفارش تجدید نظر کنیم | نقطه در

20 سال پیش، غیرقابل انکار چیزی هیجان انگیز در مورد جمع آوری چند دلار، رفتن به فروشگاه بازی محلی خود و ثبت پیش سفارش برای ورودی بعدی در سری مورد علاقه شما وجود داشت. با این حال، این روزها نمی توانیم کمی بیشتر احساس تردید کنیم. هر سال که می‌گذرد، تبلیغات و بازاریابی در مورد بازی‌ها شدیدتر می‌شود، و در حالی که می‌توان به راحتی از همه آن‌ها غافل شد، فهمیدن اینکه ۷۰ دلار برای بازی‌ای خرج کرده‌اید که انتظارات شما را برآورده نمی‌کند، چندان آسان نیست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پس از ظهور رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های زنده، با نامشخص بودن زمان عرضه یک بازی (و شکلی که در آن زمان خواهد داشت)، و پاداش‌های پیش‌سفارش بیشتر و بیشتر که ارزش وقت گذاشتن شما را ندارند. ما شروع به بازنگری در رویکرد خود برای خرید بازی کرده‌ایم – و فکر می‌کنیم شما هم باید این کار را انجام دهید. در اپیزود این هفته Spot On، لوسی و تامور درباره اینکه چرا پیش‌سفارش بازی‌ها آنطور که فکر می‌کنید کاربرپسند نیست، و همچنین راه‌هایی برای نشان دادن حمایت خود به توسعه‌دهندگان که نیاز به پول کمتری دارد، بحث می‌کنند. پول و عدم اطمینان. .

Spot On یک برنامه خبری هفتگی است که جمعه ها پخش می شود و در آن Tamoor Hussain سردبیر GameSpot و لوسی جیمز تهیه کننده ارشد درباره آخرین اخبار بازی صحبت می کنند. با توجه به چرخه اخبار بسیار پویا و بی پایان صنعت عظیم بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت در مورد آن وجود دارد، اما برخلاف بسیاری از برنامه های خبری دیگر، Spot On به جای خلاصه کردن همه اخبار، عمیقاً در یک موضوع فرو می رود. Spot On هر جمعه پخش می شود.

بخوانید  چهره Hot Toys Armored Batman 2.0 فاش شد، آماده برای شکست مجدد سوپرمن