احتمالاً دنباله‌ای برای لیفت با بازی کوین هارت ساخته می‌شود


F. گری گری در مصاحبه با ورایتی نسبت به ساخت دنباله فیلم لیفت با بازی کوین هارت ابراز امیدواری کرد.

فیلم لیفت با بازی کوین هارت و گوگو امبتا را در 22 ژانویه 1402 (12 ژانویه 2024) در نتفلیکس منتشر شد و با واکنش های متفاوتی روبرو شد. این فیلم ماجراهای گروهی از سارقان بین المللی را دنبال می کند که دست به کلاهبرداری های مختلفی می زنند. هنگامی که این گروه توسط مقامات دستگیر شد، پیشنهادی به آنها ارائه می شود که نمی توانند رد کنند. آنها باید یک محموله طلا به ارزش نیم میلیارد دلار را از یک هواپیمای میانی به سرقت ببرند.

فرمان فیلم Lift در دست F. گری گری، کارگردان The Italian Job و The Fate of the Furious است که اخیراً به احتمال ساخت سریال اشاره کرده است. در گفت و گو با ورایتی از کارگردان درباره ساخت دنباله فیلم دزدی پرسیده شد و او پاسخ داد اگرچه نتفلیکس در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد اما بسته به واکنش بینندگان امکان دستیابی به این موضوع وجود دارد.

F. گری گری گفت: «این چیزی است که ما همیشه از تماشاگران سینما می شنویم. آنها می خواهند بقیه فیلم را ببینند. این تصمیم نتفلیکس است. آنها توانایی ایجاد اثرات بعدی را دارند. امکان تبدیل این فیلم به سریال وجود دارد. این فراتر از دانش من است، اما معتقدم این کار بسته به واکنش عمومی امکان پذیر است. نتفلیکس، کوین هارت و بازیگران اگر این دنباله را بسازند، چیزهای زیادی برای زندگی خواهند داشت.

کوین هارت، گوگو امبتا-را، وینسنت دن آفریو، اورسولا کوربرو، بیلی مگنوسن، جیکوب باتالون، ژان رنو، سام ورثینگتون، پل اندرسون، ویوک کالرا، کیم یون جی و بورن گورمن در فیلم آسانسور به ایفای نقش پرداخته اند. دانیل کونکا وظیفه نگارش فیلمنامه این کمدی اکشن را بر عهده داشت و کوین هارت، اف.گری گری، مت ریوز، سایمون کینبرگ، برنت اوکانر، پاتریشیا براگا، آدری چون، آدام کاسان و برایان اسمایلی تهیه کنندگان این پروژه بودند.

بخوانید  تلاش برای کشف رازهای عمارت مرموز در تریلر The Last Case of Benedict Fox
تحریریه مجله بازی یک گیمر