تریلر Tekken 8 تلاش Zafina برای مهار قدرت یک شیطان باستانی را نشان می دهد


Bandai Namco تریلر جدیدی از Tekken 8 منتشر کرده است که شخصیت Zafina را نشان می دهد که برای کنترل قدرت Azazel در نبرد تلاش می کند.

Bandai Namco اخیراً از سبک مبارزه آلیسا در Tekken 8 رونمایی کرد و اکنون زمان معرفی یک جنگنده دیگر فرا رسیده است. Bandai Namco با انتشار تریلر جدیدی از ترکیبات Zafina رونمایی کرد. زفینا یک ستاره شناس با ظاهری جالب است و در نبرد می تواند از قدرت بازوی چپ خود استفاده کند که قدرت ازازل، دیو باستانی را پنهان می کند.

اگرچه قدرت های جادویی زافینا بسیار مفید است، اما کنترل جادوی او در Tekken 8 دشوارتر به نظر می رسد. Zafina بسیار چابک است و پیش بینی حملات این جنگنده دشوار خواهد بود. علاوه بر این، حرکات این شخصیت دامنه وسیعی دارد و بازیکنانی که در برابر او اشتباه کنند، به شدت مجازات خواهند شد. از آنجایی که هنر خشم Zafina بسیار ویرانگر است، باید دید که قدرت Azazel او چگونه بر دیگر ترکیب‌های ترکیبی او تأثیر می‌گذارد.

بازی Tekken 8 از 6 بهمن 1402 (26 ژانویه 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد. این بازی در زمان انتشار دارای 32 مبارز است که در بین آنها می توانید شخصیت های جدیدی مانند Reina، Victor و Azucena را مشاهده کنید. حالت تک نفره جدیدی به نام Arcade Quest نیز در کنار کمپین داستانی در دسترس خواهد بود. Bandai Namco دموی رایگان این بازی را بر روی تمامی پلتفرم ها منتشر کرده است تا بازیکنان قبل از خرید بازی با مکانیک ها و ویژگی های جدید آن آشنا شوند.

بخوانید  آغاز ماجراجویی جنگجوی روشنایی در تریلر بسته الحاقی Dawntrail فاینال فانتزی ۱۴

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر