داور ایرانی در جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز


جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز 2024 با حضور داور ایرانی برگزار شد.

جایزه «پل بین مرزها» جشنواره بین‌المللی پالم اسپرینگز به فیلم سینمایی «مرز سبز» به کارگردانی آگنیشکا هلند با حضور داور ایرانی به نام آرامه اعتمادی اهدا شد.

از میان 10 فیلم شرکت کننده در این مسابقه، این جایزه به فیلم «مرز سبز» برای نمایش تصویری واقعی از مهاجران و پناهندگانی که در خطر مرگ در مسیر رفاه و آرامش نسبی از مرزها عبور می کنند، تعلق گرفت. فیلم داستانی «بلوط پیر» به کارگردانی کن لوچ نیز برای نمایش تصویری ناب و قابل تامل از مهاجرانی که سعی در ایجاد دوستی با شهروندان کشور دیگری غیر از سرزمین مادری خود دارند، جایزه گرفت.

15 دسامبر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم بلند «پالم اسپرینگز» را در مرکز فرهنگی کالیفرنیا آغاز کرد و آرامه اعتمادی، فیلیپ مورا، ولادک یوشکیویچ، مارسی گاریوت، حمد زیدی و سوزان مورگان کوپر داوران «جایزه پولی» میان هستند. . مرزها» در این رویداد سینمایی حضور داشت.

آرامه اعتمادی در جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز 2024

فیلم‌های پشت انبار کاه (آسیمنا پرودرو)، شوشانا (مایکل وینتر باتم)، خداحافظ تارابیس (لینا سوالم)، دویدن روی شن (آدار شرفان)، خداحافظ جولیا (محمد کردفانی)، سلام سوئیس (پیتر لوئیسی)، در شعله‌ها ضرار) خان)، بلوط پیر (کن لوچ)، مرز سبز (آگنیشکا هلند) و فیلم دوشمن/حریف (میلاد عالمی) برای رقابت در این جشنواره حضور داشتند.

جایزه مستقل «پل بین مرزها» توسط وب سایت سینمای بدون مرز به تلاش حسن تهرانی و هر ساله در ده ها جشنواره بین المللی از جمله جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز اهدا می شود. این جایزه که هفده سال سابقه دارد و به بزرگانی چون آندره وایدا و اصغر فرهادی اعطا شده است به بهترین فیلمی که بتواند تصویری از دور هم جمع شدن مردم جهان ارائه دهد تعلق می گیرد.

بخوانید  بهترین فیلم های سامورایی | ۳۰ اثر شرقی جذاب + امتیاز IMDB

جشنواره پالم اسپرینگز از 5 تا 15 ژانویه (15 تا 25 دسامبر) برای علاقه مندان برگزار می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر