آیا باید از مالکیت بازی دست برداریم؟ | در محل



این را تصور کنید: سال 2045 است و می‌خواهید بازی مورد علاقه‌تان در سال 2023، یعنی Alan Wake 2 را به شریک/فرزند/دوست پسر آینده‌تان نشان دهید. آن را دوباره راه اندازی کنید. اما در حین انجام این کار متوجه می شوید که Alan Wake 2 روی سیستم شما نصب نیست. و فروشگاه پلی استیشن دیگر از پلی استیشن 5 پشتیبانی نمی کند. و بازی هرگز برای خرید فیزیکی در دسترس نبود، بنابراین … شما عکس را دریافت می کنید.

سال‌هاست که فروش بازی‌های دیجیتال در حال افزایش بوده است، در حالی که ناشران به طور همزمان تاکید کرده‌اند که آینده و رشد صنعت بازی‌های ویدیویی در بازار اشتراک نهفته است. با این حال، برای اینکه این اتفاق بیفتد، مردم باید یک چیز کوچک را بپذیرند: نداشتن بازی.

این هفته Prince of Persia: The Lost Crown منتشر شد و شگفت انگیز است. اما این تنها چیزی نیست که یوبی سافت راه اندازی کرده است. این ناشر سرویس اشتراک خود را در اختیار گرفت و نام آن را به Ubisoft+ تغییر داد، در حالی که خدمات خود را توسعه داد. مدیر اشتراک‌های یوبی‌سافت، فیلیپ ترمبلی، با gamesindustry.biz درباره این تغییرات صحبت کرد، اما یک نقل قول انتخابی وجود داشت که قطعا برخی را عصبانی کرد. ترمبلی گفت که بازیکنان باید با عدم مالکیت بازی خود راحت شوند.

این هفته در Spot On، تام و لوسی در مورد ظهور مدل اشتراک، نگرانی‌های فزاینده در مورد مالکیت و حفظ، و معنای آن برای ما به‌عنوان مصرف‌کننده و توسعه‌دهندگان بازی که تلاش می‌کنند همه چیز را تحقق بخشند، بحث می‌کنند.

بخوانید  Destiny 2 The Mountaintop Guide – How to Get, Organed Scroll و Divine Scroll

Spot On یک برنامه خبری هفتگی است که در روزهای جمعه پخش می شود و در آن Tamoor Hussain سردبیر GameSpot و لوسی جیمز تهیه کننده ارشد درباره آخرین اخبار بازی صحبت می کنند. با توجه به چرخه اخبار بسیار پویا و بی پایان صنعت عظیم بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت در مورد آن وجود دارد، اما برخلاف بسیاری از برنامه های خبری دیگر، Spot On به جای خلاصه کردن همه اخبار، تنها در یک موضوع فرو می رود. Spot On هر جمعه پخش می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر