پوستر متحرک پاندای کونگ فو کار 4 شروع ماجراجویی پو را نشان می دهد


DreamWorks پوستر بین المللی جدیدی از کمدی اکشن Kung Fu Panda 4 را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که استودیو دریم ورکس پوستر بین المللی جدیدی از کمدی اکشن پاندای کونگ فو کار ۴ را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این پوستر برخی از شخصیت های جدید و در حال بازگشت از این مجموعه، به ویژه Po، Gen، Master را نشان می دهد. شیفو، تای لانگ و کامیلین. انیمیشن Kung Fu Panda 4 برای اکران در تاریخ 18 آوریل 1402 (8 مارس 2024) برنامه ریزی شده است.

پوستر انیمیشن بین المللی پاندای کونگ فو کار 4

جک بلک مثل پو، آکوافینا در نقش ژن ویولا دیویس مثل آفتاب پرست، داستین هافمن به عنوان استاد شیفو، جیمز هونگ مثل آقای پینگ، برایان کرانستون مثل لی شان، ایان مک شین مثل تای لانگ، جاناتان کی کوان مثل هان لری تان چن در نقش مادربزرگ گراز و رونی چنگ آنها در نقش ناخدای قایق ماهیگیری از جمله صداپیشه هایی هستند که در کمدی اکشن ماجراجویی Kung Fu Panda 4 بازی می کنند.

در خلاصه داستان کونگ فو پاندای 4 آمده است: «پس از اینکه پو به عنوان رهبر معنوی دره صلح انتخاب شد، او باید یک جنگجوی اژدها جدیدی برای آموزش پیدا کند. در همان زمان، یک جادوگر شیطانی قصد دارد تمام شخصیت های شیطانی را که پو شکست داده است، دوباره احیا کند. » مایک میچلکارگردان انیمیشن Trolls در راس انیمیشن Kung Fu Panda 4 و ربکا هانتلی او به عنوان تهیه کننده این پروژه فعالیت می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پایان مراحل فیلمبرداری سریال Ted advance