پایان مراحل فیلمبرداری سریال Ted advance

آخرین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که مراحل تصویربرداری سریال تد شبکه آنلاین طاووس به کارگردانی ست مک فارلین رسما تمام شد ست مک فارلین، خالق سریال The Orville و Family Guy اخیرا با انتشار عکسی از تد تایید کرد که مراحل اصلی فیلمبرداری پیش درآمد به پایان رسیده است.

اسکات گرایمز و آلانا اوبک آنها نقش پدر و مادر جان را در سریال تد و جورجیا ویگهام همچنین از دیگر بازیگران آن است. ست مک فارلین بار دیگر برای صداپیشگی شخصیت تد بازخواهد گشت پل کوریگان و برد والش آنها به عنوان مجریان این پروژه عمل می کنند. این سریال اعتباری در 10 قسمت در شبکه آنلاین طاووس برای بینندگان آورده می شود، اما تاریخ پخش آن هنوز اعلام نشده است و علاقه مندان باید برای جزئیات بیشتر منتظر بمانند.



این تصویر جزئیات زیادی درباره سریال تد به طرفداران نمی دهد. در حال حاضر فقط می دانیم که داستان این موفقیت در سال 1993 اتفاق می افتد مکس بورکهلدر او در نقش نسخه جوان‌تر شخصیت جان بنت با بازی مارک والبرگ در هر دو فیلم این مجموعه بازی می‌کند. ظاهرا این سریال ماجراهای نوجوانانه تد و جان در حومه بوستون را روایت می کند و مانند فیلم های این مجموعه شامل صحنه های کمدی بزرگسالان خواهد بود.

ست مک فارلین کارگردان سریال تد با انتشار تصویری جدید در اینستاگرام از پایان مراحل اصلی فیلمبرداری این پیش درآمد خبر داد.