تعیین اندازه بازی The Callisto Protocol در پلی استیشن 5

بر اساس اطلاعات فاش شده از فروشگاه پلی استیشن، حجم پخش The Callisto Protocol در پلی استیشن 5 مشخص شده است.

بازی Callisto Protocol توسط استودیو Striking Distance ساخته شده است که گلن اسکافیلدخالق مجموعه بازی Dead Space، وظیفه ساخت و کارگردانی آن را بر عهده داشت. این بازی در مورد زندان سیاه آهن در Callisto است که با فاجعه روبرو شده و موجودات ترسناکی در آنجا پخش می شوند. بازیکن نقش جاکوب لی، یک زندانی را بر عهده می گیرد و آنها باید از این مخمصه فرار کنند. با این حال به نظر می رسد طرح دیگری در راه است.

بازی Callisto Protocol در 11 دسامبر (2 دسامبر) برای پلی استیشن 5، Xbox سری X | سری ایکس باکس اسپلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهند شد.

بازی Callisto Protocol در روز جمعه این هفته منتشر خواهد شد و نقد و بررسی بازی نیز در همان روز در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. حجم این بازی ترسناک بقا بر روی پلتفرم PC نزدیک به این 75 گیگابایت است و حساب کاربری توئیتر PlayStation Game Size گزارش می دهد که این توم پلی استیشن 5 نزدیک به 43 گیگابایت خواهد بود.

در ابتدا این اکانت نوشت که حجم بازی 42.794 گیگابایت بود. اما با انتشار آپدیت جدید بازی با شماره 0.1.004.000 که حدودا 11.5 گیگابایت است حجم بازی در نهایت به 43.005 گیگابایت می رسد.هفته گذشته حجم آپدیت روز اول بازی در پلی استیشن اعلام شد. 4 تقریبا 26.9 گیگابایت بود. بنابراین ممکن است این آپدیت همان روز اول بازی باشد.لازم به ذکر است که عملکرد پیش بارگذاری بازی از امروز آغاز خواهد شد.

بخوانید  بلیزارد باز کردن قفل قهرمان بعدی Overwatch 2 را آسان‌تر می‌کند