آنونس فیلم Five Nights At Freddy's 2

پس از موفقیت چشمگیر فیلم ترسناک Five Nights at Freddy's بر اساس این بازی ویدیویی، Blumhouse اعلام کرد که دنباله آن را خواهد ساخت. این خبر این هفته در CinemaCon در لاس وگاس توسط غول سینمای یونیورسال تایید شد.

اعلام عاقبت چندان غافلگیر کننده نیست. به هر حال، اولین فیلم رکوردهای باکس آفیس را شکست و به پرفروش ترین فیلم Blumhouse در تمام دوران تبدیل شد. بیش از 291 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشت.

فیلم FNAF به کارگردانی اما تمی علیرغم اکران روز و تاریخ در Peacock به این اعداد باورنکردنی باکس آفیس دست یافت. جاش هاچرسون (بازی‌های گرسنگی) و متیو لیلارد (اسکوبی دو) در این فیلم بازی می‌کنند. فروشگاه موجودات جیم هنسون روی انیمیشن ترسناک کار کرد.

هنوز برای دنباله فیلم Five Nights at Freddy زود است، بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا کارگردان و بازیگران اصلی بازخواهند گشت یا خیر، یا خالق سریال اسکات کاتون (Scott Cawthon) در آن نقش دارد یا خیر.

این فیلم مدت‌ها در حال ساخت بود و حتی کریستوفر کلمب کارگردان مشهور (هری پاتر، تنها در خانه) در یک مقطع به کارگردانی پیوست. خالق سریال اسکات کاتون بسیار از داستان و فیلمنامه محافظت می کرد و همین امر باعث طولانی شدن روند توسعه شد. در نهایت، فیلم FNAF به یک موفقیت تجاری و انتقادی تبدیل شد.

کاتون در نمایش فیلم شرکت کرد و در میان طرفداران نشست. او خاطرنشان کرد که فیلم FNAF فراتر از وحشیانه ترین رویاهای او موفق شد.

بخوانید  CoD: Warzone And DMZ - The Haunting All Easter Eggs And Secret Rewards

برای اطلاعات بیشتر درباره این فیلم، بررسی GameSpot درباره Five Nights at Freddy's را بررسی کنید. و برای آینده، “انتظار نسخه با درجه R” از فیلم را نداشته باشید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر