تریلر Hyper Light Breaker نبرد با یک دشمن سرسخت را نشان می دهد

جدیدترین تریلر Hyper Light Breaker مبارزه مینی رئیس Flame Wizard را نشان می دهد.

Hyper Light Breaker جدیدترین محصول استودیوی Heart Machine است که ادامه رویدادهای بازی محبوب Hyper Light Drifter خواهد بود. در این بازی بازیکنان با انواع دشمنان و باس های قدرتمند مبارزه می کنند و برای رسیدن به Abyss King باید از انواع محیط های فانتزی با تهدیدات مختلف عبور کنند. اکنون تیم سازنده تریلر جدیدی منتشر کرده است که نشان می دهد بازیکن در حال مواجهه با یک مینی باس قدرتمند به نام جادوگر شعله است.

همانطور که از نام این دشمن پیداست، مینی باس جادوگر Flame می تواند به قهرمانان بازی شعله های آتش پرتاب کند یا آنها را در تله های شعله ور به دام بیندازد. در حالی که بازیکن می تواند این دشمن را از سر راه خود دور کند، تریلر جدید از این دشمنان به عنوان “تهدید جاودانه” یاد می کند. علاوه بر این امکان حضور همزمان چندین باس در محیط بازی وجود دارد که بازیکنان را با چالش مواجه خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که روسا و دشمنان چگونه با هم برای مبارزه با بازیکن همکاری خواهند کرد، اما شکست دادن آنها مطمئناً جوایز ارزشمند و غارت نادری را به بازیکن خواهد داد. Hyper Light Breaker Summer 2024 به عنوان Early Access در Steam در دسترس کاربران رایانه شخصی قرار خواهد گرفت.

دانلود ویدیو از ابرات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Metal Gear Solid Delta: Snake Eater یک بازسازی وفادار با گیم پلی بهبود یافته است