آغاز فیلمبرداری فیلم بالرین با آنا د آرماس

وقایع سریال The Continental چهل سال قبل از اتفاقات فیلم های جان ویک رخ می دهد و ماجراهای مرد جوانی به نام وینستون اسکات را روایت می کند که روزی پیر می شود و به شخصیتی تبدیل می شود که ایان مک شین او نقش خود را بازی می کند. سریال Continental در دهه 1970 در نیویورک می گذرد و وینستون اسکات جوان را به عنوان یک هتل دار مشتاق نشان می دهد که پناهگاهی برای افراد بدنام ایجاد می کند.

بالرین تنها پروژه در حال تولید مجموعه جان ویک نیست. John Wick: Chapter 4 اخیراً پس از فیلم‌برداری در مکان‌هایی مانند برلین به پایان رسید و برای اکران در بهار سال آینده آماده می‌شود. مراحل تولید John Wick: Chapter 5 نیز به زودی آغاز خواهد شد. سریال Continental، پیش درآمد جان ویک با بازی نقش آفرینی مل گیبسون همچنین در اوایل سال جاری در مجارستان فیلمبرداری شد.

مشارکت ریوز کیانو در این پروژه تایید نشده است، اما این بازیگر مشهور اخیرا در حومه پراگ با طرفداران عکس گرفته است. با توجه به حضور ستاره فیلم های جان ویک در صحنه فیلمبرداری بالرین، بعید نیست که این بازیگر نقش کوتاه یا افتخاری در این فیلم داشته باشد. جزئیات زیادی از فیلم بالرین وجود ندارد، اما آنا د آرماس احتمالاً در نقش بالرین بازی خواهد کرد یونیتی فیلان او این نقش را در فیلم جان ویک 3 بازی کرد.

از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که مراحل فیلمبرداری فیلم بالرین با نقش آفرینی آنا د آرماس همه چیز از پراگ شروع شد. این اسپین آف از مجموعه فیلم های جان ویک در هتل اپرا و ایستگاه اصلی قطار پراگ فیلمبرداری می شود و گروه سازنده برای فیلمبرداری به شهرهای دیگر جمهوری چک نیز سفر خواهند کرد. فیلمبرداری این فیلم تا 5 فوریه 2023 (16 بهمن 1401) به مدت 3 ماه در جمهوری چک انجام می شود.

بخوانید  پیشنهاد روز انتشار قلب اتمی - صرفه جویی زیادی در FPS جدید

فیلمبرداری اسپین آف مجموعه فیلم های جان ویک با عنوان بالرین با بازی آنا دی آرماس در پراگ آغاز شده است.

لن وایزمنکارگردان Live Free or Die Hard (Live Free or Die Hard) روی صندلی کارگردانی بالرین و فیلمنامه خم شده است شای هوتون، نویسنده فیلم ارتش مردگان. در اوایل سال جاری، آنا د آرماس این را اعلام کرد رازیانه زمردکارگردان و فیلمنامه نویس فیلم زن جوان نویدبخش برای بهبود فیلمنامه با ایجاد تغییراتی در آن به پروژه پیوست.