پیشنهاد روز انتشار قلب اتمی – صرفه جویی زیادی در FPS جدید

برای زنده ماندن به چیزی بیش از یک انگشت روی ماشه نیاز دارید، زیرا اگر می خواهید ماشین ها را آفلاین کنید، باید منابع را جمع آوری کنید، مهارت های خود را ارتقا دهید و از محیط اطراف خود به نفع خود استفاده کنید. شما به توانایی‌های رزمی اعطا شده توسط Experimental Power Gauntlet و یک زرادخانه پیشرفته دسترسی خواهید داشت تا حتی به احتمالات کمک کنید. همچنین لازم به ذکر است – دوباره – که قلب اتمی دارای موسیقی متن فیلم میک گوردون است، بنابراین وقتی ربات های اطراف خود را به ضایعات شوروی خرد می کنید، منتظر مقداری هوی متال باشید.

نسخه پریمیوم گران قیمت به همراه Atomic Pass، یک کتاب هنر دیجیتال و یک جفت پوسته اسلحه ارائه می‌شود. گذرگاه اتمی در اینجا مهم است، زیرا به طور جداگانه 40 دلار قیمت دارد. این Season Pas به هر چهار DLC آینده که شامل مکان‌های جدید، باس‌ها، سلاح‌ها و موارد دیگر می‌شود، دسترسی خواهد داشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

افشا: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

Atomic Heart امروز (21 فوریه) روی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید FPS جدید را برای رایانه شخصی بگیرید، می‌توانید بخش خوبی از تغییر را در کلید Steam خود در Fanatical ذخیره کنید. THE نسخه معمولی به قیمت 49 دلار به فروش می رسد، در حالی که نسخه ممتاز به 82 دلار (معمولاً 100 دلار) کاهش یافت. خرید شما همچنین با 5 درصد تخفیف برای سفارش بعدی شما در Fanatical همراه است.

بخوانید  با این برنامه ایده های خود را به موسیقی تبدیل کنید

در تاریخ متناوب روسیه، امپراتوری اتحاد جماهیر شوروی به لطف ارتش وفادار روبات‌هایی که تمام نیازهای ملت را تامین می‌کنند، به قدرت رسیده است. یا قبلا اینطور بود، تا زمانی که یک شورش روبات ها جمعیت روسیه را در صدر فهرست گونه های در معرض خطر قرار داد. با آزمایش‌های مخفی که موجودات جهش‌یافته، ماشین‌های وحشتناک و روبات‌های فوق‌العاده را رها می‌کنند، این شما هستید که باید یک مدینه فاضله سقوط کرده را کشف کنید و روز را نجات دهید.

Atomic Heart از طریق Xbox Game Pass روی کنسول و رایانه شخصی نیز در دسترس است. اگر مشترک نیستید، می توانید ماه اول خود را با 1 دلار دریافت کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر