تریلر آپدیت فصل 4 Battlefield 2042

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

آپدیت فصل چهارم بازی با نام ساعت یازدهم در تاریخ 28 فوریه (9 مارس) برای دارندگان این بازی برروی رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس قرار گرفته است. Xbox Series S قرار داده شده است. مشترکین سرویس EA Play می توانند پس از انتشار این آپدیت جدید به مدت 10 ساعت گیم پلی Battlefield 2042 را نیز تجربه کنند. با این حال، میزبانی یک رویداد Free Weekend Experience برای این بازی در ماه های آینده و با توجه به انتشار به روز رسانی ها و محتوای جدید، چندان طولانی به نظر نمی رسد.

تریلر جدید Battlefield 2042 محتوای جدیدی از به‌روزرسانی فصل چهارم را به نمایش می‌گذارد.

دانلود از آپارات

همانطور که برای فصول و فصول بازی آنلاین و زنده در نظر گرفته می شود، ساعت Eleventh همچنین شامل یک Battle Pass با 100 لایه مختلف است که هر کدام به صاحبان بازی دسترسی به آیتم ها، پوسته ها و گسترش سلاح های مختلف را می دهد. رایگان. یا ردیف پریمیوم این Battle Pass. این آپدیت همچنین یک بازنگری کامل از سیستم تخصصی معروف سری Battlefield را انجام می دهد که از زمان انتشار Battlefield 2042 مورد انتقاد بازیکنان و منتقدان قرار گرفته است، بنابراین طرفداران Battlefield اکنون می توانند دوباره به گیم پلی بازی که همیشه در این برنامه محبوب بوده است دسترسی پیدا کنند. در ادامه می توانید این تریلر جدید را تماشا کنید.

بخوانید  Phantom Liberty گران ترین CD DLC پروژه Red تا به امروز است
دو ماه پس از انتشار آپدیت فصل سوم Battlefield 2042 به نام Escalation در پایان نوامبر، استودیو دایس اکنون تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده است که محتوای جدید فصل چهارم بزرگ بازی را به نمایش می گذارد. آپدیت که ساعت یازدهم نام دارد به بازیکنان زره جدید و نقشه جدیدی به نام Flashpoint می دهد.

این نقشه کوهستانی که در کشور آفریقای جنوبی تنظیم شده است، مبارزات بازی را بیش از هر زمان دیگری بر روی صحنه های نزدیک و نبرد تن به تن متمرکز خواهد کرد. این فصل جدید از محتوا همچنین یک شخصیت قابل بازی جدید به نام Camila Blasco در کلاس Recon را به لیست متخصصان در دسترس بازیکنان اضافه می کند. علاوه بر این، استودیو دایس به تازگی تایید کرده است که در این فصل می‌توانیم انتظار عرضه سلاح‌ها و موارد دیگر را از بازی محبوب Battlefield 3 داشته باشیم.