تریلر گیم پلی Ghost Rider را در بازی Marvel’s Midnight Suns پخش کنید


استودیو Firaxis در جدیدترین تریلر بازی Marvel’s Midnight Suns، مهارت ها و گیم پلی Ghost Rider را به نمایش گذاشت.

استودیو Firaxis به تازگی و پس از انتشار تریلرهای مختلف از ابرقهرمانان Midnight Suns مارول، تریلری از مهارت ها و سبک مبارزه شخصیت Ghost Rider منتشر کرده است. Robbie Reyes که با نام Spirit of Vengeance نیز شناخته می شود قرار است در این بازی به عنوان انتقام جو در کنار دیگر ابرقهرمانان مارول با دشمنان مبارزه کند.

در Marvel’s Midnight Suns، Ghost Rider می تواند با خالی کردن نوار سلامت یا کارت های قدرت خود به دشمنان آسیب برساند و اگر موفق به کشتن آنها شود، نوار Soul Meter خود را دوباره پر می کند. به این ترتیب، Ghost Rider می تواند به خوبی با قهرمانانی کار کند که می توانند قهرمان سازی کنند و نوار سلامتی او را پر کنند.

یکی از کارت های قدرت Ghost Rider Immolate است که می توان از آن برای ایجاد انفجار با قدرت 33 آسیب در دو دور مبارزه پس از کشتن دشمنان استفاده کرد و همچنین به دیگر دشمنان اطراف آسیب رساند. بالا بردن این کارت می تواند آسیب وارد شده را دوچندان کند و قهرمانی نیز به همراه داشته باشد.

کارت قدرت بعدی Ghost Rider با نام Drain Soul شناخته می شود که شامل Chain 2 و Lifesteal می شود. هر بار که از این کارت استفاده می شود، یک حمله زنجیره ای اضافی به تمام کارت های Drain Soul وارد می کند، اما در عوض هزینه قهرمانی را افزایش می دهد.

بخوانید  بررسی گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 7S Pro

Ghost Rider در Marvel's Midnight Suns

به نظر می‌رسد که کارت‌های قهرمان بخش بزرگی از تجهیزات جنگی Ghost Rider هستند. اولین کارت قهرمان او، قضاوت، حدود 25 درصد از نوار سلامتی او را مصرف می کند و در عوض به ازای هر سلامتی مصرف شده، آسیب مضاعف به دشمن و اطرافیان وارد می کند.

ارتقاء این کارت از کاهش نوار سلامتی جلوگیری می کند و فقط به دشمنان آسیب می رساند. کارت قهرمانی بعدی Hell Ride است که می تواند به تمام دشمنان در یک خط آسیب برساند، اما ممکن است کارت های Ghost Rider در یک دور مبارزه تمام شود. ارتقاء این کارت دشمنان را آسیب پذیرتر می کند و آسیبی که از حملات شما می گیرند تقریباً 50 درصد افزایش می یابد.

دانلود فیلم آپارات

بازی Marvel’s Midnight Suns قرار است در تاریخ 2 دسامبر سال جاری بر روی پلتفرم رایانه های شخصی، کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد. نسخه های نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 این بازی در تاریخ های بعدی در دسترس قرار خواهند گرفت.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر