اعلام زمان انتشار نمرات بازی Sonic Frontiers

بازی های برجسته بسیاری در هفته های آینده وارد بازار خواهند شد و بدون شک Sonic Frontiers یکی از محبوب ترین بازی های امسال است. با این حال، بازی های سه بعدی سری سونیک در جذب نقدها خوب عمل نکردند. بسیاری از مخاطبان می خواهند بدانند پلتفرم جهان باز Sonic Frontiers چگونه کار می کند. اکنون و در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که طرفداران برای اطلاع از امتیازات این محصول از کمپانی سگا نیازی به صبر طولانی نخواهند داشت.

بازی Sonic Frontiers 8 نوامبر (17 نوامبر) توسط سگا برای پلی استیشن 5، Xbox Series X | Xbox Series S، PlayStation 4، Xbox One، Nintendo Switch و PC در دسترس خواهند بود. این بازی ماجراهای جوجه تیغی آبی و دوستانش را دنبال می کند که آنها به دنبال یافتن دکتر اگمن هستند. دانشمندی که کنترل یک فناوری باستانی را از دست داده است. هواداران باید منتظر شگفتی های زیادی در هر گوشه ای از بازی باشند.

امتیازات بازی Sonic Frontiers پلتفرمر جهان باز سگا اندکی قبل از انتشار منتشر خواهد شد.

طبق گفته OpenCritic که امتیاز بازی ها را جمع آوری می کند، محدودیت انتشار نقد و بررسی بازی Sonic Frontiers از ساعت 18:30 امروز، 16 نوامبر، برداشته می شود. این بازی به زودی پس از انتشار نقد و بررسی برای بازیکنان در دسترس خواهد بود. اکثر نمرات بازی امروز منتشر خواهد شد و در روزهای آینده بیشتر خواهد شد. برخی از طرفداران امیدوارند که Sonic Frontiers مورد استقبال منتقدان قرار گیرد.