اولین تریلر سری Criminal Minds: Evolution از شبکه Paramount Plus پخش شد

فصل اول Criminal Minds: Evolution در 10 قسمت تقدیم طرفداران می شود. دو قسمت اول این مجموعه پلیسی از 24 نوامبر (3 آذر) از شبکه پارامونت پلاس و قسمت های بعدی به صورت هفتگی پخش می شود. پخش این سریال تا 15 دسامبر (24 آذر) ادامه دارد و پس از 4 هفته وقفه، مجددا از 12 ژانویه (22 آذر) باز می گردد. فصل اول این سریال با پخش قسمت پایانی آن در 9 فوریه (20 بهمن) به پایان می رسد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که پارامونت پلاس اولین تریلر فیلم Criminal Minds: Evolution را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این سریال پلیسی سریال ذهن های جنایتکار را که بین سال های 2005 تا 2020 از شبکه CBS پخش شد، احیا می کند. می توانید تریلر جدید فیلم ذهن های جنایتکار: تکامل را در کانال YouTube Network Online Paramount Plus تماشا کنید.

جو مونتین، پاجت برویر، کرستن وینسنس، آه تو. ج آشپزی، عایشه تایلر و آدام رودریگز آنها برای ایفای نقش های قبلی خود باز خواهند گشت و ممکن است بازیگران جدید نیز باشند زک گیلفوردبازیگر سریال Midnight Mass و جاش استوارت، بازیگر شوالیه تاریکی برمی خیزد اشاره کرد. همیشه برگشت متیو گری گابلربازیگر نقش دکتر اسپنسر رید و دانیل هانیبازیگر نقش مامور مت سیمونز در این ریبوت تایید نشده است.

پارامونت پلاس تریلر جدیدی از سریال جنایی ذهن جنایتکار: تکامل را به اشتراک گذاشته است.

سریال The Criminal Minds: Evolution ماجراهای گروه تحلیل رفتار را دنبال می کند که با شخصیت منفی روبرو می شوند. مظنونی که از همه گیری برای ایجاد حلقه ای از قاتلان زنجیره ای استفاده می کند. هنگامی که این شبکه راه اندازی می شود، تیم BAU با بزرگترین تهدید بشریت روبرو می شود و باید قاتلان را یکی یکی از بین ببرد.

بخوانید  بازی Alan Wake Remastered هزینه ساخت خود را جبران کرد