آخر هفته چه فیلمی تماشا کنیم: از نیک کیج تا نیک کیج

این فیلم درام فانتزی عاشقانه (درام) می تواند در عرض چند دقیقه بینندگان زیادی را جذب کند. زیرا وقتی خودمان را به خاطر برخی «اشتباهات» گذشته قضاوت می کنیم، به یاد می آوریم که چگونه در زمان انجام این «اشتباهات» غرق در احساسات شده بودیم.

با پیشروی داستان، جزئیات مربوط به زندگی شخصی شخصیت های اصلی نیز بر روایت اثر می گذارد. در طول فیلم، قرار نیست با دو مامور معمولی و وفادار روبرو شوید که سرشان را پایین می‌اندازند و ماموریت را کامل می‌کنند.

برادر علاوه بر نماهای مداوم و باورپذیری که اغلب از بدن افراد مختلف خون می گیرد، ابزار مهم دیگری برای داستان سرایی دارد. این ابزار چیزی نیست جز استفاده همزمان از دو زبان انگلیسی و ژاپنی که نقش خود را در روایت داستان کاملا حساب شده ایفا می کند. رفتار چهره به چهره بسیاری از شخصیت ها و حتی نوع احساسی که کارگردان در صحنه های خاص به مخاطب منتقل می کند، به این موضوع مربوط می شود که برخی از شخصیت ها مستقیماً زبان را نمی فهمند. البته تجربه صوتی Brother با موسیقی متن عالی آن نیز افزایش یافته است.

سلاح کریستین بیل در تعادل

تعادل (2002)

در نسخه امروزی هالیوود بازیگران مشهور کمی هستند که بتوانند به اندازه کریستین بیل فیلم های کالت پیدا کنند. به همین دلیل طرفدارانش نسبت به این بازیگر برخورد خاصی نشان می دهند و او را بسیار تعریف می کنند.

معروف ترین اثر است فرانسیس فورد کاپولا این نیست، اما ارزش دیدن را دارد. علاوه بر حضور بازیگرانی چون نیکلاس کیج و جیم کری در فیلمی که ممکن است به افراد زیادی دلیل کافی برای تماشای آن بدهد، پگی سو ازدواج کرد داستانی معنادار را روایت می کند.

بخوانید  با انتشار بازی Warzone 2 تریلر را پخش کنید

یاماموتو مجبور می شود از برادرش فاصله بگیرد و در نقطه ای دیگر از جهان تبدیل به برادری می شود که یک پسر جوان به آن نیاز دارد. فیلم برادر داستان گروهی از گانگسترهای یاکوزا را روایت می کند که پس از مرگ و با افزایش فشار قانونی مجبور به صلح با دشمنان خود می شوند. از آنجایی که اعضای تیم باید آرام شوند، گروه دشمن به رئیس جدید دستور می دهد تا برادرش را بکشد تا جدیت خود را در حفظ صلح نشان دهد.

داستان فیلم تعادل در دنیایی می گذرد که افراد تحت تاثیر یک ماده مخدر از احساسات انسانی خالی شده اند. در این دنیا جان پرستون با بازی کریستین بیل یکی از عواملی است که افراد مختلف را کنترل می کند. اما بعد از اینکه خودش متوجه شد دنیا به چه جهنمی تبدیل شده است، با انجام همه کارها تبدیل به بزرگترین و قدرتمندترین دشمن ممکن برای سیستمی می شود که به آن خدمت کرده است.

با شعله‌ور شدن آتش ماموریت و بزرگ‌تر شدن بحران، فیلم سکانس‌های اکشن و ثانیه‌های سختی را ارائه می‌کند که نمی‌توانید از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

در این فیلم ها با نقش های مهمی روبرو خواهید شد. چون بازیکنان متعهد دوست دارند نیکلاس کیج و کریستین بیل توانایی پذیرش و توصیف هر جزئیات تعریف شده برای نقش خود را دارند.

انسان ها اغلب در طول زندگی خود به این فکر می کنند که اگر بتوانند به موقعیت خاصی در گذشته بازگردند و رفتار متفاوتی داشته باشند چه اتفاقی می افتد؟ اگر آن روز نگرش بهتری داشتیم چه؟ اگر می دانستیم با این یا آن تصمیم دقیقاً به کدام سمت می رویم، زندگی چگونه می شد؟

بخوانید  پس از 25 سال، نتفلیکس آخرین DVD خود را در ماه سپتامبر از طریق پست ارسال می کند

داستان یک گانگستر ژاپنی در نیویورک در فیلم برادر

برادر (2000)

پگی سو با بازی عالی کاتلین ترنریک سفر به پایین حافظه را تجربه کنید. او به سال‌ها پیش برمی‌گردد تا با دانش و شناختی که از زندگی به دست آورده، دوباره در نقش نسخه نوجوان خود زندگی کند. پگی سعی می کند در بسیاری از موقعیت ها متفاوت از قبل رفتار کند. مثلا دوست دارد با مادرش بهتر رفتار کند و بیشتر از او تشکر کند. اما با وجود اینکه شخصیتی که در وجود این دختر نوجوان قرار می‌گیرد سرشار از تجربه است و حتی می‌داند در آینده چه اتفاقاتی در انتظار اوست، تصمیمات کلیدی او در بسیاری از موقعیت‌ها همچنان کم و بیش مانند قبل به نظر می‌رسد.

گریه نیک کیج در صخره مایکل بی

صخره (1996)

دو فیلم با درخشش نیکلاس کیج و دو اثری که عموم مردم بیشتر از منتقدان آن را پسندیدند، شماره 283 از سری مقالات «این آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟ شکل گرفت

نیکلاس کیج و جیم کری در پگی سو ازدواج کردند

پگی سو ازدواج کرد (1986)

این مقاله شامل آثاری است که می‌توان در نوع خود زیاده روی کرد. به خصوص در مقایسه با بسیاری از فیلم های سال های اخیر. اما این یک عیب نیست بلکه یک نقطه قوت برای آنهاست. زیرا بدون اینکه قصد انجام چندین کار مختلف را داشته باشند یا از هویت کلی خود خجالت بکشند، راهی را انتخاب می کنند و دنبال می کنند.

یکی از بهترین فیلم ها مایکل بی و یک اکشن ماجراجویی دیدنی. صخره ای که شان کانری وایدی. هریس همچنین در بازیگران، داستان شرکت اجباری دو مامور بسیار متفاوت را در تلاش برای نجات شهر سانفرانسیسکو روایت می کند. یکی از آنها فردی است که سال ها به عنوان یک متهم خطرناک تحت حمایت شدید قرار داشته است. او باید یک عملیات خطرناک را با دکتر استنلی گادسپید اف بی آی انجام دهد. در حالی که گادسپید بیشتر دوران حرفه ای خود را به عنوان یک متخصص برجسته سلاح های شیمیایی در پشت میز خدمت به دولت گذراند.

بخوانید  جدیدترین تریلر فیلم Super Mario Bros. همراه با جاده رنگین کمان بیشتر

او توانایی این کار را ندارد. بنابراین او به برادرش یاماموتو گفت که کشور را ترک کند و به ایالات متحده آمریکا برود. یاماموتو که برای برادرش دردسر نمی خواهد، با درخواست او موافقت می کند. البته او در آمریکا تنها نخواهد بود. چون او در آنجا یک برادر ناتنی دارد و از قضا خود برادر ناتنی درگیر ماجراهای خطرناکی شده است.

بیل آنقدر کاریزما و مالکیت نقش‌ها را دارد که حتی وقتی کارگردان عملاً کار ماتریکس را در دقایق زیادی از فیلم تعادل تکرار می‌کند، این شباهت‌ها نیست، بلکه جدیت و دقت بازیگر نقش اول به چشم می‌خورد.