با انتشار بازی Warzone 2 تریلر را پخش کنید

دانلود فیلم آپارات

عرضه Warzone 2 همزمان با شروع فصل اول این بازی و Modern Warfare 2 خواهد بود. اکتیویژن برای بهبود بازی از سیستم پیشرفت جدیدی در Battlepass استفاده کرده است تا بازیکنان آزادی بیشتری برای دریافت پاداش مورد نظر داشته باشند. علاوه بر این، اپراتورهای جدید، سیستم پرستیژ اصلاح شده و بسیاری موارد دیگر در بازی برای طرفداران گنجانده شده است.

اکتیویژن تریلر معرفی بازی Battle Royale Warzone 2 را منتشر کرد.

در Warzone 2، بازیکنان می توانند نبردهای آبی، نبردهای اکشن مبتنی بر ماشین، نبردهای نفس گیر و پیشرفته گولاگ را با مجموعه ای از تغییرات و بهبودهای گیم پلی تجربه کنند. علاوه بر این، یک حالت مبتنی بر استخراج به نام DMZ ارزش تجربه Warzone 2 را بیشتر افزایش داد.

با اعلام اکتیویژن، پس از انتشار Warzone 2، نسخه اول به طور موقت آفلاین خواهد بود و بار دیگر در تاریخ 7 نوامبر (28 آبان) سال جاری با عنوان جدید Warzone Caldera منتشر خواهد شد. بازی Warzone 2 قرار است در تاریخ 25 نوامبر (16 آبان) سال جاری بر روی پلتفرم رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Warzone 2 به زودی عرضه می شود و فرمول Battle Royale اکتیویژن را توسعه می دهد. حال این کمپانی تریلر انتشار Warzone 2 را منتشر کرده است که در آن شاهد نبردهای هیجان انگیز و استفاده از تجهیزات و ماشین های زرهی مختلف هستیم.

بخوانید  معاملات دوشنبه سایبری اپل - مک بوک و مک مینی 2023، آیپد و موارد دیگر