فروش Elden Ring به بیش از 17.5 میلیون نسخه رسید

بر اساس گزارش عملکرد مالی اخیر Bandai Namco برای سه ماهه دوم سال مالی 2023، Elden Ring از FromSoftware به فروش خوب خود در سراسر جهان ادامه می دهد. طبق اطلاعات رسمی، Elden Ring تا پایان سپتامبر 2022 بیش از 17.5 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. آخرین آمار فروش این بازی تا پایان ژوئن 2022 حاکی از فروش بیش از 16.6 میلیون نسخه است. بازی نقش آفرینی اکشن Elden Ring در فوریه امسال منتشر شد و توانست در کمتر از یک ماه بیش از ۱۲ میلیون نسخه در سراسر جهان بفروشد.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

با توجه به موفقیت بازی Elden Ring، FramSoftware احتمالا در حال توسعه محتوای اضافی قابل توجهی برای آن است. اخیرا داده کاویان این بازی اطلاعات جدیدی به دست آورده اند. از جمله امکان انتشار DLC که محتوای جدیدی را به بازی اضافه می کند، از جمله 30 منطقه جدید باس نبرد و پشتیبانی از فناوری ردیابی پرتو.

با اعلام Bandai Namco، فروش بازی Elden Ring از 17.5 میلیون نسخه فراتر رفت.

علاوه بر این، Bandai Namco اعلام کرد که مجموع فروش بازی های جدید در نیمه اول سال مالی جاری بالغ بر 5.4 میلیون نسخه بوده و دو بازی Digimon Survive و Taiko Drum Master نقش برجسته ای در این آمار داشته اند.

با این حال، شرکت ناشر Bandai Namco و Studio FromSoftware هنوز تایید نکرده اند که این DLC در حال توسعه است. با این حال، تیم سازنده قبلاً چندین به‌روزرسانی برای Elden Ring منتشر کرده است که آخرین آنها علاوه بر ویژگی‌های جدید و تغییرات تعادل گیم‌پلی، شامل مقیاس‌گذاری آسیب‌پذیری جدید جداگانه در بخش PvP است.

بخوانید  انتشار اولین پوستر انیمه Chainsaw Man

تعدادی اسب در محیط بازی Elden Ring