معاملات دوشنبه سایبری اپل – مک بوک و مک مینی 2023، آیپد و موارد دیگر


اپل برخی از بهترین و گران ترین سخت افزارهای کامپیوتر و تبلت را در بازار دارد. خوشبختانه، تجهیزات این برند فناوری از تخفیف در امان نیست، و در این دوشنبه سایبر، می‌توانید در طیف گسترده‌ای از مک‌ها و آی‌پدهای قدرتمند صرفه‌جویی کنید.

طیف وسیعی از سخت افزارهای پیشرفته اپل برای رایانه های شخصی و تبلت ها
طیف وسیعی از سخت افزارهای پیشرفته اپل برای رایانه های شخصی و تبلت ها

در فضای دسکتاپ قابل حمل، برخی از قابل توجه ترین پیشنهادات عبارتند از مک مینی 2023 برای 499 دلار (معمولاً 599 دلار). این مدل دارای 256 گیگابایت SSD، تراشه فوق سریع M2 و گزینه های اتصال فراوان است. دارای دو پورت Thunderbolt 4، دو پورت USB-A، یک پورت HDMI، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3، Gigabit Ethernet و جک هدفون است که همگی در یک فرم جذاب و کم حاشیه پیچیده شده اند. اگر به ظرفیت ذخیره سازی اضافی نیاز دارید، مدل 512 گیگابایتی نیز به فروش می رسد برای 690 دلار، از قیمت معمولی آن که 799 دلار است، کمتر است.

آیا به چیزی با صفحه نمایش متصل نیاز دارید؟ سپس می توانید a مک بوک پرو 2023 برای 1450 دلار (اینها معمولاً 1600 دلار هستند). این لپ تاپ دارای چیپست M3 حتی قدرتمندتر است که می تواند وظایف پردازشی سطح بالا را به راحتی انجام دهد، یک SSD 512 گیگابایتی، تا 22 ساعت عمر باتری، و یک صفحه نمایش درخشان Liquid Retina 14.2 اینچی XDR با 1000 نیت روشنایی. این یک لپ‌تاپ قدرتمند برای افراد خلاق است، اما اگر به دنبال خرید لپ‌تاپ با SSD قدرتمندتر هستید، مدل 1 ترابایتی به قیمت 1650 دلار به فروش می رسد. هر دو مدل در حال حاضر 150 دلار تخفیف دارند.

برای چیزی مقرون به صرفه تر، می توانید آن را نیز تهیه کنید مک بوک ایر 2020. معمولاً 1000 دلار است، برای چند روز آینده با قیمت 750 دلار به فروش می رسد و هنوز هم قدرت زیادی در زیر کاپوت دارد. تراشه M1 تعادل خوبی بین قدرت و عملکرد برقرار می کند، عمر باتری آن تا 18 ساعت است و صفحه نمایش 13 اینچی رتینا کاملاً واضح است. شما همچنین یک SSD 256 گیگابایتی در این مدل دریافت می‌کنید که آن را به عنوان یک لپ‌تاپ سبک وزن برای کارهای متوسط‌تر ایده‌آل می‌کند.

بخوانید  آمازون در حال حاضر معاملات فنی و بازی های خوبی دارد

اگر چیزی حتی فشرده تر را ترجیح می دهید، نمی توانید با iPad اشتباه کنید. دو معامله بزرگ برای کشف وجود دارد که با این یکی شروع می شود آیپد نسل دهم برای 349 دلار (معمولاً 449 دلار). دارای تراشه قدرتمند A14 Bionic و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و اگر تا به حال یک تبلت سطح پایه می خواهید، این گزینه بسیار خوبی است که باید در نظر بگیرید. برای چیزی کمی قوی تر، می توانید 100 دلار در نسل پنجم iPad Air صرفه جویی کنید. به لطف تراشه M1، نازک‌تر، قدرتمندتر است و دارای صفحه نمایش 10.9 اینچی Liquid Retina است.

ما همچنین برخی از معاملات AirPod را در زیر برای هر کسی که به دنبال اضافه کردن سخت‌افزار صوتی به خرید اپل خود است، فهرست کرده‌ایم، و فقط در صورتی که نگران از دست دادن دستگاه جدید فانتزی خود باشید، AirTags نیز به فروش می‌رسد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر