آمازون در حال حاضر معاملات فنی و بازی های خوبی دارد

دو بازی فوق دارای امتیاز بالایی هستند و با قیمت فعلی خود توصیه های آسانی هستند، اما تعداد انگشت شماری از بازی های هندی را نیز خواهید یافت که هزینه کمتری نسبت به لاته صبحگاهی شما دارند. آسمانی، به عنوان مثال، می توان با 5 دلار به دست آورد، شوالیه توخالی به 7.50 دلار کاهش یافت و Stardew Valley 10 دلار است. و اگر هنوز عجیب و غریب را کشف نکرده اید پرستش بره، می توانید آن را با 20 دلار بگیرید. نسخه پرطرفدار 2022 به شما امکان می‌دهد مسئولیت‌های اداره یک فرقه و غوطه‌ور شدن در سیاه‌چال‌ها را بر عهده بگیرید، و اگر به فاصله گرفتن از تمام عناوین موفق بازی نیاز داشتید، این عنوان عالی است.

در زیر لیستی از بهترین معاملات آمازون را خواهید یافت، اما حتماً آن را بررسی کنید کاتالوگ کامل برای دیدن همه چیز برای گرفتن.

بازی‌ها تنها محصولاتی نیستند که در آمازون به فروش می‌رسند، زیرا تعدادی لپ‌تاپ ASUS با تخفیف تا 350 دلار نیز پیدا خواهید کرد. صفحه کلید مکانیکی ROCCAT Vulcan کاهش 80 دلاری و شروع هدست های پریمیوم ساحل لاک پشت و لاجیتک با افت شدید قیمت اگر به بازی های ابری علاقه مند هستید، می توانید آن را نیز به چالش بکشید کنسول دستی لاجیتک G Cloud برای 300 دلار، از 350 دلار کاهش یافته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.