جدیدترین تریلر فیلم Super Mario Bros. همراه با جاده رنگین کمان بیشتر

پس از انتشار تریلر، شیگرو میاموتو تایید کرد که مراحل پس از تولید این فیلم به پایان رسیده است. به علاوه، به اندازه کافی خنده دار، چکمه های ماریو از فیلم در زندگی واقعی بازسازی شده اند و از 10 مارس یا روز ماریو در فروشگاه نینتندو در شهر نیویورک به نمایش گذاشته خواهند شد.

در این فیلم بازیگرانی پر ستاره حضور دارند و کریس پرت صدای خود را در نقش ماریو و آنیا تیلور جوی در نقش پرنسس هلو به امانت می‌گذارند. ست روگن صداپیشگی Donkey Kong، جک بلک صداپیشگی Bowser و Charlie Day صدای لوئیجی را بر عهده دارد.

در یک نینتندو دایرکت در روز پنجشنبه که به طور انحصاری به فیلم Super Mario Bros اختصاص داشت، آخرین تریلر این فیلم به اشتراک گذاشته شد. این فیلم قرار است در تاریخ 7 آوریل اکران شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این انیمیشن توسط ایلومینیشن تولید شده است، استودیوی سازنده فرنچایزهای محبوبی مانند Despicable Me و Minions، و توسط Aaron Horvath و Michael Jelenic کهنه کار انیمیشن کارگردانی شده است. فیلمنامه توسط متیو فوگل نوشته شده است که بیشتر به خاطر کارش در فیلم The Lego Movie 2 شناخته می شود. خالق ماریو، شیگرو میاموتو، تهیه کننده فیلم است.

فیلم Super Mario Bros. باید یک موفقیت فوق العاده در گیشه باشد. پردرآمدترین فیلم بازی ویدیویی تمام دوران، Warcraft با حدود 440 میلیون دلار در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر، خلاصه‌ای از پرفروش‌ترین فیلم‌های بازی‌های ویدیویی تاریخ GameSpot را بررسی کنید.

بخوانید  Nintendo Reveals Official Black Friday 2023 Switch Deals, Including Smash Bros. Console Bundle

پس از مدتی شوخی در میان بازیگران، خود تریلر ساخته شد که لوئیجی را در قفسی نشان می‌دهد که با شخصیت‌های مختلف ماریو، از جمله یک لوما بسیار بی‌پروا، به دام افتاده است. ما Bowser و ارتشش، ماریو پلتفرمینگ، و اکشن های Mario Kart و Rainbow Road را می بینیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر