GLAAD اولین گزارش سالانه خود را در مورد نمایندگی LGBTQ در بازی های ویدیویی منتشر می کند



سازمان حمایت از رسانه های دگرباشان جنسی GLAAD اولین گزارش سالانه خود را در مورد نمایندگی LGBTQ در بازی های ویدیویی منتشر کرده است که نشان می دهد صنعت بازی از دیدگاه گیمرهای معمولی در مورد نمایندگی عقب مانده است.

در مطالعه ای که با شریک Nielsen Gaming انجام شد، GLAAD از گیمرها نظرسنجی کرد تا بفهمد که چه تعداد از آنها به عنوان LGBTQ شناخته می شوند و همچنین نظرات آنها در مورد نمایندگی. این نظرسنجی نشان داد که از هر پنج گیمر فعال، یک نفر یا 17 درصد، بخشی از جامعه LGBTQ هستند. این افزایش 70 درصدی نسبت به گزارش بازی نیلسن در سال 2020، که گزارش داد 10 درصد از بازیکنان LGBTQ بودند.

با وجود افزایش تعداد گیمرهای LGBTQ، تنها 2 درصد از بازی ها شامل شخصیت های LGBTQ هستند. بلر دورکی، معاون مدیر بازی های GLAAD، درباره این یافته ها گفت: «زمان آن فراتر از این ایده است که بازی های LGBTQ شامل یک مقوله تخصصی جداگانه است. “همه بازی ها باید تلاش کنند تا بازتاب افرادی باشند که آنها را بازی می کنند. و هنگامی که از هر 5 بازیکن 1 نفر دگرباش جنسی هستند، هر بازی با پنج شخصیت یا بیشتر هیچ بهانه ای ندارد که شامل LGBTQ نباشد. »

این گزارش همچنین نشان داد که از هر 10 گیمر غیر LGBTQ، 7 نفر یا به احتمال زیاد یک بازی با شخصیت اصلی LGBTQ خریداری می کنند یا این که بر تصمیم خرید آنها تأثیری نخواهد داشت. گیمرهای LGBTQ حتی بیشتر تحت تأثیر مثبت قرار می گیرند، به طوری که از هر 4 پاسخ دهندگان LGBTQ 3 نفر می گویند که دیدن شخصیتی در یک بازی که با هویت آنها مطابقت دارد به آنها کمک می کند تا احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند.

بخوانید  در اینجا دو کارت جدید از نسخه بعدی Magic: The Gathering Commander Masters وجود دارد

سارا کیت الیس، رئیس و مدیر عامل GLAAD گفت: “این گزارش یک مورد تجاری واضح را برای صنعت ارائه می دهد تا بتواند به نیازهای تعداد فزاینده ای از بازیکنان پاسخ دهد.” پیام واضح است: گیمرها خواهان حضور فراگیر LGBTQ در بازی های خود هستند و صنعت باید فراگیرتر شود.

این گزارش همچنین به برخی از مسائل دنیای واقعی که افراد LGBTQ در ایالات متحده با آن مواجه هستند، می پردازد، با سؤالاتی که مختص گیمرهای دگرباش در ایالت هایی است که اخیراً قانون ضد LGBTQ را تصویب کرده اند. تعدادی از پاسخ دهندگان نشان دادند که در جوامع بازی بیشتر از جوامع محلی خود پذیرفته شده اند یا اینکه بازی های ویدیویی به آنها در گذر از زمان های دشوار کمک کرده است. 75 درصد از پاسخ دهندگان در این ایالت ها گفتند که از بازی به عنوان راهی برای بیان خود به گونه ای استفاده می کنند که در زندگی واقعی نمی توانند.

علاوه بر نمایندگی، گزارش GLAAD امنیت را به عنوان یکی دیگر از مسائل مربوط به گیمرهای LGBTQ معرفی می کند، به طوری که 52٪ گفتند که در بازی های آنلاین مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند و 42٪ گفتند که از ترس آزار و اذیت شدن از انجام یک بازی اجتناب کرده اند.

Stacie deArmas، معاون ارشد Nielsen، درباره Security افزود: «برای برندهایی که به دنبال جذب گیمرهای LGBTQ هستند، ایجاد یک محیط امن و فراگیر باید فراتر از خود بازی باشد. نزدیک به 70 درصد از پاسخ دهندگان کمتر از استودیوهایی با سابقه بدرفتاری با کارگران LGBTQ خرید می کنند.

بخوانید  تام هالند یک سال از بازیگری مرخصی می گیرد

شما می توانید بخوانید گزارش کامل GLAAD در اینجا.

از سال 2019، GLAAD به عنوان بخشی از جوایز رسانه GLAAD جایزه ای را برای نمایندگی LBGTQ در بازی های AAA اعطا کرده است. برندگان قبلی عبارتند از The Last Of Us Part 2، Apex Legends و The Outer Worlds.

تحریریه مجله بازی یک گیمر