یک هفته با “Filimomdaresa” رایگان مطالعه کنید!


فیلیمو در این مقاله به ارائه سرویس مدرسه فیلیمو می پردازد.

مدرسه رایگان شد! یک هفته با “Filimomdaresa” رایگان مطالعه کنید!

دانش آموزان می توانند در روزهای آلوده با درج کد “بهبر” با امکان ویژه “فیلیم مدرس” از امکانات این آموزشگاه کمک آموزشی به صورت رایگان استفاده کنند. در روزهایی که به دلیل شرایط نامساعد و آلودگی هوا، علاوه بر تعطیلی مدارس، برخی از کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود، مشکلات عدیده ای کیفیت آموزش را تحت تاثیر قرار می دهد. «فیلیم‌درسا» برای نزدیک‌تر شدن به دانش‌آموزان و جلوگیری از تاخیر تحصیلی و افت کیفیت آموزشی، رویدادی ویژه در نظر گرفته است. دانش‌آموزان پایه اول تا نهم می‌توانند با وارد کردن کد بیهاوا در وب‌سایت آموزشگاه فیلم، درس‌های عقب‌افتاده را به صورت رایگان مرور کرده و بیاموزند.

پس از وارد کردن این کد و فعال سازی آن، هر دانش آموز می تواند به مدت یک هفته از این فرصت بهره مند شود و دروس خود را با بهترین کیفیت آموزش تصویری مرور کند. برای استفاده از این کد تا پایان آذرماه فرصت دارید. “Filimomdarse” به همه دانش آموزان اجازه می دهد تا در هر کجا که هستند درس های خود را دنبال کرده و یاد بگیرند. محتوای گسترده در هر مقطع تحصیلی یکی دیگر از ویژگی های این سرویس آموزش آنلاین است که از طریق مجموعه ای از فیلم های آموزشی، تدریس توسط اساتید مجرب و تعامل قوی با دانش آموزان از طریق ابزارها و امکانات تعاملی، فرصت جالبی را در اختیار دانش آموزان قرار داده است.

دسترسی آسان یکی دیگر از ویژگی های این آموزشگاه کمک آموزشی است که به دانش آموزان امکان می دهد هر زمان که خواستند به منابع آموزشی با قابلیت تماشای آفلاین ویدیو دسترسی داشته باشند. از سوی دیگر، سیستم هوش مصنوعی فیلیوم‌درسه به طور مداوم پیشرفت دانش‌آموزان را رصد کرده و اطلاعات دقیقی از عملکرد دانش‌آموزان در اختیار آنها قرار می‌دهد.

بخوانید  Princess Peach: Showtime با Unreal Engine ساخته شده است
تحریریه مجله بازی یک گیمر