گوریلا گیمز ساخت بازی چند نفره سری Horizon را تایید کرد

الوی در حال مبارزه با دشمن در Horizon Forbidden West

چندی پیش گزارش‌های متعددی منتشر شد مبنی بر اینکه یک بازی چند نفره جهان باز co-op در سری Horizon در استودیوی گوریلا گیمز در حال توسعه است و اکنون به نظر می‌رسد که خود توسعه‌دهندگان آن را تایید کرده‌اند. Guerrilla Games اخیراً آگهی شغلی جدید خود را منتشر کرده است که به وضوح نشان می دهد که در حال کار بر روی یک بازی Co-op در سری Horizon هستند.

Guerrilla Games در قسمت توضیحات نیاز به یک طراح ارشد شخصیت های رزمی را اعلام کرد.این بازی جدید دارای چندین شخصیت قابل بازی منحصر به فرد خواهد بود. در توضیحات فهرست آمده است: «گوریلا به دنبال یک طراح کاراکتر نبرد با تجربه و خلاق است تا به خلق شخصیت‌های قابل بازی کمک کند تا تجربه نبرد بازی را سرگرم‌کننده و به یاد ماندنی کند.» این شخصیت‌های چندنفره باید توانایی‌های منحصربه‌فردی داشته باشند که استفاده از آنها سرگرم‌کننده است و تعداد زیادی از آنها خلق می‌کند. انتخاب های تاکتیکی و فرصت های همکاری.”

در همین حال، به نظر می رسد Co-op Horizon یک بازی جهان باز است، همانطور که بسیاری انتظار داشتند، و همچنان بر داستان سرایی تاکید می کند. در توضیح اعلامیه نویسنده اصلی آمده است: «نویسندگان ما به دنبال این هستند که مرزهای داستان سرایی دراماتیک را در بازی‌های جهان باز جابجا کنند. ما می‌خواهیم بازیکنان با مأموریت‌ها و شخصیت‌های ما درگیر شوند، از دیالوگ‌هایی که انتخاب می‌کنند لذت ببرند و طعم داستان‌های ما را مدت‌ها پس از کنار گذاشتن کنترلر به خاطر بسپارند.»

در لیست جدید ملزومات شعله گوریلا گیمز به این موضوع اشاره شده است که تمامی موقعیت های ارائه شده مربوط به یک پروژه چند نفره آنلاین است. علاوه بر این، در بخش الزامات طراح صحنه، New Horizons به عنوان یک پروژه جاه طلبانه و اعلام نشده توصیف شده است. با توجه به توضیحات در سایت رسمی، این اثر هنری به منظور ارائه تجربه چند نفره در دنیای در حال گسترش Horizon به مخاطبان است.

بخوانید  شروع قدرتمند فیلم Thor 4 با بازی کریس همسورث در گیشه جهانی

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

یک بازی چند نفره و همکاری از سری Horizon در حال ساخت است که توسط گوریلا گیمز تایید شده است.

در توضیحات آگهی آمده است: «گوریلا به دنبال یک طراح مبارز با تجربه و پرشور است تا به ایجاد انواع دشمنان مکانیکی منحصر به فرد در نبردهای تیمی چالش برانگیز و به یاد ماندنی کمک کند. گوریلا در ادامه افزود که نامزد این موقعیت باید علاوه بر طراحی ماشین‌های جدید، رفتار ماشین‌های نمادین مجموعه Horizon را نیز طراحی کند و با تغییراتی آن‌ها را به روز کند. علاوه بر این، لیست وظایف طراح اصلی مبارزات نشان می دهد که بازی چند نفره Horizon شامل دشمنان انسانی نیز می شود.

بازی واقعیت مجازی Horizon Call of the Mountain قرار است در تاریخ 3 فوریه 1401 (22 فوریه 2023) بر روی هدست واقعیت مجازی PS VR2 منتشر شود. علاوه بر این، بسته الحاقی جدید Horizon Forbidden West که به عنوان Burning Shores در جوایز بازی امسال به نمایش گذاشته شد، انتظار می رود در 30 آوریل 1402 در دسترس بازیکنان نسخه پلی استیشن 5 بازی Horizon Forbidden West قرار گیرد. (19 آوریل، 2023). در عین حال، برخی گزارش ها حاکی از آن است که در آینده ای نه چندان دور احتمال ساخت ریمستر Horizon Zero Dawn برای کنسول PS5 وجود دارد.

در این مرحله، شکی نیست که یک بازی چند نفره و همکاری در سری Horizon توسط گوریلا گیمز در دست ساخت است. با این حال باید دید این سازنده و سونی چقدر طول می کشد تا از بازی جدید خود رونمایی کنند.البته طرفداران سری Horizon می توانند در ماه های آینده انتظار بیشتری داشته باشند.

بخوانید  فروش نینتندو سوییچ از 139 میلیون دستگاه فراتر رفت
مبارزه الوی با یکی از موجودات مکانیکی بازی Horizon Forbidden West

تحریریه مجله بازی یک گیمر