رونمایی از بازی جدید Hideo Kojima’s Hope for Kojima Productions در سال 2023

Kojima Productions اخیرا ویدیویی را برای هفتمین سالگرد تاسیس استودیو منتشر کرده است که در آن هیدئو کوجیما پیام جدیدی را با طرفداران به اشتراک می گذارد. اگرچه دفتر جدید استودیو را نیز در خود دارد. در این ویدئو، هیدئو کوجیما تایید کرد که در کنار Death Stranding 2 و سایر پروژه‌های بصری روی یک پروژه جدید کار می‌کند که امیدوار است در نقطه‌ای نامشخص در سال 2023 اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها فاش کند.

هیدئو کوجیما علاوه بر Death Stranding 2 روی پروژه اعلام نشده دیگری نیز کار می کند که امیدوار است سال آینده از آن رونمایی کند.

Kojima Productions در حال همکاری با مایکروسافت بر روی یک بازی انحصاری برای Xbox است که به نظر می رسد یک بازی ترسناک نقش آفرینی به نام Overdose باشد. مارگارت کوالی، بازیگر Death Stranding. چندی پیش ویدیویی از گیم پلی بازی Overdose نیز به بیرون درز کرد. هنوز مشخص نیست که پروژه «کاملاً جدید» کوجیما پروداکشنز همان بازی Overdose خواهد بود یا خیر. بنابراین هواداران باید بیشتر منتظر بمانند.

استودیو کوجیما پروداکشنز و سونی در مراسم The Game Awards 2022 بازی Death Stranding 2 را برای پلی استیشن 5 معرفی کردند و اعضای کوجیما پروداکشنز نیز از ساخت فیلمی اقتباسی از Death Stranding خبر دادند. ولی هیدئو کوجیما و تیم او پروژه های بیشتری در دست ساخت دارد که قبلاً توسط هواداران شایعه شده است.

هیدئو کوجیما گفت: «علاوه بر Death Stranding 2، در حال آماده سازی یک بازی کاملاً جدید و چند پروژه بصری هستیم. امیدوارم در سال آینده اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از آنها در اختیار شما قرار دهم.”

بخوانید  مسائل مربوط به توسعه بازی افسانه ای به دلیل تفاوت های داخلی در استفاده از موتور