گسترش‌های Pokemon Scarlet و Violet پر کردن Pokedex شما را سخت‌تر می‌کنند

این‌ها تنها مواردی هستند که تاکنون شناخته شده‌اند، اما خبر خوب این است که اگر در طول سال‌ها از طریق دیگر بازی‌های Pokemon مجموعه قابل توجهی ایجاد کرده‌اید، می‌توانید در Pokemon Home پر کردن Pokedex خود را آسان‌تر کنید. این ویژگی اواخر امسال به Pokemon Scarlet و Violet اضافه می شود.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

در حال پخش: تریلر DLC Pokemon Scarlet و Pokemon Violet The Hidden Treasure of the Area Zero

در دیگر اخبار پوکمون، یک سری پوکمون پوکمون استاپ موشن جدید در حال توسعه است و در نتفلیکس برای اولین بار پخش خواهد شد، پوکمون اسلیپ بالاخره امسال وارد بازار می‌شود و بازی اصلی بازی کارت تجاری پوکمون در راه است و دوباره راه‌اندازی می‌شود.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

برای هر کسی که به دنبال تکمیل Pokedex خود در Pokemon Scarlet و Violet است، این هجوم جدید از موجودات تلاش را حتی سخت‌تر می‌کند. در حال حاضر، 400 پوکمون برای به دست آوردن وجود دارد، و گرفتن همه آنها مستلزم انجام مقدار قابل توجهی از معاملات برای دریافت تمام پوکمون های منحصر به فرد نسخه است. برای قسمت 1، بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که با Shiftry، Vikavolt، Chingling، Ninetails، Yanma و Milotic روبرو شوند، در حالی که قسمت 2 وحشی Dewgong، Metagross، Espurr، Alcremie، Zebstrika و Whimsicott را در حال پرسه زدن در زمین خواهد دید.

بخوانید  نقش بندیکت کامبربچ در فیلم بیوگرافی باب دیلن با تیموتی شالامه