کنستانتین 2 کیانو ریوز در میان طراحی مجدد دی سی کنار گذاشته نشد

در سپتامبر سال گذشته، اعلام شد که 17 سال پس از فیلم سال 2005 با بازی کیانو ریوز، فیلمی برای پیوند مجدد او با کارگردان فرانسیس لارنس در راه است. لارنس در ادامه سه فیلم از چهار فیلم اصلی بازی‌های گرسنگی را کارگردانی کرد و سال آینده فیلم پیش‌درآمد را نیز بر عهده خواهد گرفت.

علیرغم آشفتگی های اخیر در دی سی که منجر به حذف بسیاری از پروژه های پرمخاطب شده، کنار گذاشته شده یا دوباره طراحی شده است، سخنگوی ناشناس برادران وارنر. تایید شده سرگرمی هفتگی که دنباله کنستانتین که اخیراً اعلام شد هنوز در راه است.

همانطور که ابتدا اعلام شد، آکیوا گلدزمن، برنده اسکار و دانش آموخته فیلم بتمن، تهیه کننده کنستانتین اصلی، فیلمنامه و تهیه کننده اجرایی پروژه را از طریق Weed Road Pictures، در کنار جی جی آبرامز و هانا مینگلا از ربات بد خواهد نوشت. جالب اینجاست که آبرامز در حال توسعه یک برنامه تلویزیونی Hellblazer برای HBO Max بود، اما آن پروژه نیز به نظر می رسد به حاشیه رفته استحداقل فعلا

لارنس علناً اعلام کرده است که می‌خواهد دنباله کنستانتین رتبه R را بگیرد و گفت که یکی از پشیمانی‌هایش در مورد نسخه اصلی این بود که PG-13 بود.

زمانی که کنستانتین برای اولین بار 17 سال پیش افتتاح شد، شخصیت جان کنستانتین یکی از اعضای کمتر شناخته شده پانتئون دی سی بود، اما در آن زمان طولانی ترین سریال کامیکس سرگیجه را داشت. این فیلم بیش از 230 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه متوسط ​​85 میلیون دلاری به دست آورد، در مقایسه با یک فیلم کمیک دیگر در سال 2005، Batman Begins که بودجه آن 150 میلیون دلار بود. در حالی که دقیقاً اقتباس خوبی از Hellblazer نبود، طرفداران بالاخره به فیلم آمدند و برای مدت طولانی برای ساخت دنباله‌ای سر و صدا می‌کردند.

بخوانید  ظاهراً فیلمبرداری The Batman: Part II به تعویق افتاده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.